• GalnaBruden

Vilka skor till denna klänning?

Har letat och letat, men hittar inget som passar=( Klänningen är champagnefärgad (beige, lite åt det gråa hållet) slutar vid knäna, axelbandslös och ganska enkel (men snygg!). Jag kommer att ha en mjukt grön-grå tunn sjal med pärlbroderier över axlarna, och en vit/beige tunn bomullskappa utomhus. Vi gifter oss borgligt i rådhuset, och kommer strosa omkring lite på flyplatsen efteråt, så att skorna är bekväma är ett måste. Trivs ganska bra i medelhöga klackar.

Jag har funderat på ett par snygga pumps eller ett par finare stövlar, men hittar inget som passar! Hittar bara vita skor, inga som är champagne- eller samma mjukt grön/gråfärgade som sjalen. Några tips?

• Svar på tråden Vilka skor till denna klänning?
  • GalnaBruden

Tack för tipset! Bra att man kunde välja en lite bredare modell på skon också =)

• MulleNuh

Ja där kan du välja olika färger.. Guldskor!

• fru AM

En annan färg som är supersnygg (tycker jag) är hudfärgade skor. Jag köpte till vårt bröllop både ett par hudfärgade och ett par guldskor. Det blev till slut de guldfärgade som jag använde på grund av kombinationen gräsmatta/kilklack ... Men de hudfärgade är mina favoriter nu.

• Luucie

Kolla på gojane.com där finn hur mycket som helst och skitbilligt.
    Ett tips är att klicka på skor du gillar även om färgen inte stämmer för de finns oftast i flera färger.

Svar på tråden Vilka skor till denna klänning?