23 maj 2009
23e maj som gäller för oss oxå. Ska beställa klänningen på fredag och pysslar för fullt med inbjudningarna =)
23e maj som gäller för oss oxå. Ska beställa klänningen på fredag och pysslar för fullt med inbjudningarna =)
Vi har inte riktigt bestämt oss ang kuverten än. Första tanken var att använda cellofankuvert som man ju ser inbjudan rakt igenom, men vi har inte testat hur det ser ut än så vi får se. Om inte det är snyggt så blir det till att köpa kuvert relativt snart.
Jag ska göra en inbjudan idag på lunchen. Hoppas det blir lika snyggt som jag tänkt mig =)
Posten kommer ut med frimärken "Tillsammans - för hjärtliga hälsningar" på torsdag så det blir till helgen.
Ojdå. Ibland blir man bara så hemmablind att man knäcks!
Jag har till och med bett mina föräldrar "korrekturläsa" så att jag inte missat nått...
Tihi ojdå! Jag hade först skrivit mobilnumren till våra toastmasters, men kom på att jag nog får ta bort dem för de pluggar i Frankrike under våren!
Vi kommer fästa informationen i kortet och sen ha själva inbjudan framför - kommer alltså ha inbjudan och informationen på samma ark och viker den så att man lyfter på inbjudan och då ser informationen.
Superläckra skor. Önskar jag kunde gå i såna klackar!
Tycker olika nyanser av rosa är hur snygga som helst ihop. Vi kommer ha ganska ljusrosa blommor (exempelbukett finns i mitt galleri) och sen har vi en typ av rosa på monogramet, en på inbjudan - dessa påminner iofs om varandra. Men sen ska jag ha ett rosa band på min klänning och detta kommer nog vara något mörkare. Ska sen försöka hitta ungefär samma rosa färg som bandet till näbbklänningarna.
Tillde
Vi kommer ha vita blockljus med vårt monogram på. Ska lägga murgröna på borden. Kommer inte ha några placeringskort utan kommer skriva gästens namn på festprogrammen istället. Programmen kommer ha papper i vit pärlemor och monogrammet ska tryckas på dem.
TACK :D
Min m2b börjar oxå bli riktigt intresserad nu - håller med, det är hur kul som helst =)
Ja frimärken kommer imorgon - ska köpa massor :P
Tror det är så =)
1-20 g enkelt porto
20-100 dubbelt porto