Egypten, vad köpa och vad inte missa??
Ja, nu har vi bokat en två veckor lång resa i Egypten, Hurghada i april. Nu undrar jag vad jag inte får missa när jag är där och vad som är billigt och som man bör köpa??
Tackar på förhand!
Ja, nu har vi bokat en två veckor lång resa i Egypten, Hurghada i april. Nu undrar jag vad jag inte får missa när jag är där och vad som är billigt och som man bör köpa??
Tackar på förhand!
nu måste jag vara ärlig och säga att jag inte vet vad papyrus är, skulle du vilja berätta?
Luxor
Snorkling
Pyramiderna finns på vår lista
okej men nu är jag med...då får kairo också bli en anhalt....
Jag vill gärna ha lite ovanliga tavlor, gärna i orange färg och det lär det vara mkt av där.
Vad är det för priser där?
Vi ska bo på nåt hotell som heter Gitun Azur Resort...kanske i närheten av denna ö....
Det med att man ska klä sig på ett visst sätt vet jag, och anledningen till att det är skillnad mellan Turkiet och Egypten är att i Egypten är typ 99% av befolkningen muslimer medan det i Turkiet är lite färre.
Jag vill inte vara en besservwissen men jag har nog rätt när jag säger att det är i egypten som det finns flesta muslimer, är själv muslim dessutom har jag läst lite...men visst kan jag ha fel
hehe...har fått saken om bakfoten...jag förlitade mig på det pappa berättade för mig men han menade det om turkiet och inte egypten...så visst har du rätt....sorry...
Vad roligt att vi skickade in inlägget samtidigt.....