Tips på nån romantisk mat när jag ska fria?
Ska fria till sambon nästa fredag och funderar vad jag ska laga för mat till den dagen, vill ha nått romantiskt och nån romantisk efterrätt
Nån som har nått förslag?
Ska fria till sambon nästa fredag och funderar vad jag ska laga för mat till den dagen, vill ha nått romantiskt och nån romantisk efterrätt
Nån som har nått förslag?
Förälskade havskräftor
recept.nu/1.34301/leif_mannerstrom/foralskade_havskraftor_och_konjaks_och_cointreauflamberade_jordgubbar
Jag har inte provat just det här receptet, men det är ju en lite halvkänd rätt.
Jordgubbarna efteråt lät ju inte fel.
Gör efterrätten i en hjärtformad form eller skål.
jordgubbar doppade i vit choklad till efterrätt
Ja jorgubbar är ju ett måste, hoppas bara att få tag på dem
Tur att sambon är borta kvällen innan så jag kan åka stan runt och leta tills jag hittar jordgubbar utan att han behäver veta nått
Han älskar pepparbiff så jag funderar på att göra nått med det, men känner att jag vill verkligen ha nått speciellt
Ja har sett på maxi här också så hoppas att nån annan inte köpt upp dem just den dan
om han gilalr pepparbiff gör det med potatis muffins! =)
då blir det lite speciellt...finns recept i bla den receptboken som Ica hade nu.. "husmans" eller va sjkutton den hetet,,,går säkert att goggla oxå men det ser u speciellt ut med nåt sånt!
Om han gillar skaldjur, varför inte hummer? En halv var till förrätt med skumpa till. Jättegott, och köper man den kokt tex på ica är den fin att äta naturell med lite bröd till.
Och jag tror att du kan beställa/ be att få lägga undan jordgubbar i butiken, i synnerhet om du berättar ändamålet!
Porterstek med potatisgratäng är gott till varmrätt.
Lycka till o hoppas ni får en fin kväll!