• Superälsklingen

Vart åkte ni/ska ni åka på bröllopsresa?

Ja, frågan talar ju för sig själv.
    Berätta gärna lite om vart ni åkte, vad ni gjorde och om ni var nöjda, hotellet och sådant.
    För oss lutar det åt Turkiet.

• Svar på tråden Vart åkte ni/ska ni åka på bröllopsresa?
  • Boomtown

Vi ska åka till Skottland året efter

• Vi2iJuli

Antingen blir det nån vanlig Svensson resa med sonen till Mallis, Turkiet eller liknande.
    Eller så åker vi till min m2b`s två bröder som bor i L.A och hälsar på. :)
    Jag vet inte varför, men jag är MER skraj att åka till USA än Mallis.. kommer hålla HÅRT i sonen för är så jäkla rädd att nån ska kidnappa honom. :)

• Soon and very soon

vi ska oxå åka till skottland fast över en lång weekend, ett par dagar efter bröllopet! Imaj.

• älskarlivet

Vi kommer åka till Samos, vi åker en vecka efter bröllopet och blir borta två veckor.

• anja1661

vi åker till bulgarien, sunny beach ca 2månader efter bröllopet!

• valkyriana

Vi var på Kuba. Helt underbart, och lärorikt.

• älskarlivet

Har ni varit i Bulgarien tidigare? Jag har varit där en gång och fy, kommer aldrig återvända.. Inget jag skulle välja för bröllopsresa!

anja1661 skrev 2008-11-15 11:03:58 följande:
    vi åker till bulgarien, sunny beach ca 2månader efter bröllopet!
  • 27juni2009

vi kommer nog åka till polen troligtvis slottsweekend eller spa weekend Vi vill inte åka förlång då vi bara kommer vara borta en lång weekend. Vill inte lämna barnen längre,-)

• Marie88

Vi åker dagen efter bröllopet till Idre! Har varit där en vecka innan och det är såååå härligt!! Pernilla Wiberg Hotell rekommenderas stort!

• Tooticki

Vi var två veckor i Chile och Argentina, helt underbart! Vi besökte nationalparker, vandrade, red i bergen, shoppade, åt massa god mat och drack gott vin. Trevliga människor och en underbar upplevelse!

Svar på tråden Vart åkte ni/ska ni åka på bröllopsresa?