• Charlotte Mattias

Skulle bli glad för lite hjälp

Hej tjejer och killar för den delen

Är så att jag skulle vilka ha hjälp eller förslag till vad man skulle kunna göra för att uppvakta sin partner, i mitt fall min man?!

Läget är så att vi har varit gifta sen den 13/9 å jag har aldrig varit lyckligare
    Min man är sååå speciell i mina ögon ä ställer alltid upp å finns alltid där för mig! Han gör så mycket för mig. (har haft en väldigt jobbig å otrevlig uppväxt)
    Så just nu känns det att när jag säger "jag älskar dig" till min man, att de orden inte är tillräckligt! Att jag vill visa å göra nåt som får honom att förstå hur mycket han betyder för mig å att jag uppskattar honom!

Så nåt som inte kostar så mycket?!

Har ni några förslag åt mig skulle bli överlycklig

kramar

• Svar på tråden Skulle bli glad för lite hjälp
  • Mrs Baom

Gör en skattjakt:) En dag när han kommer hem från jobbet eller affären eller vad som hellst, så hittar han en lapp på ytterdörren med instruktioner på vart han ska åka härnest, sedan får han åka runt och samla ihop lappar med olika ledtrådar och det hela kan sluta med att du väntar vid slutmålet och ni äter en romantisk middag, eller du har hyrt ett hotellrum å väntar i sängen i fina underkläder... bara att använda fantasin;) detta kan bli mycket uppskattat!! kräver en del planering men behöver inte alls kosta så mycket!! :)

Lycka till!!

• 090208

Drog med min man pa tivoli som overraskning, skit-kul! Men kanske inte ar sasong for det nu...

• Charlotte Mattias

Mrs Baom skrev 2008-11-17 19:10:59 följande:

Gör en skattjakt:)
    Ååååh, älskade den iden får se vad jag kan hitta på?! :-P

Finns kanske inte så bra resturanger eller så eftersom vi bor mera i en liten by å inga hotell...de ligger som närmst typ 5 mil härifrån:-S

men får se då:)

Tack sååå hemstk mycket för tipset!
  • JBB

Charlotte Mattias skrev 2008-11-17 19:41:57 följande:

Mrs Baom skrev 2008-11-17 19:10:59 följande:Ååååh, älskade den iden får se vad jag kan hitta på?! :-PFinns kanske inte så bra resturanger eller så eftersom vi bor mera i en liten by å inga hotell...de ligger som närmst typ 5 mil härifrån:-Smen får se då:)Tack sååå hemstk mycket för tipset!
    Det behöver inte vara en resturang ni åker till, den kan lika gärna vara vid ett stort träd och ha picknick

Annars kan du ge lite massage ibland, ett sött litet kort då och då bara fantasin sätter gränserna
  • 090208

Minns du Jalla Jalla-picknicken? Nar killen ringde pa och nar hon oppnade var det en liten anka dar med ett snore (om jag minns ratt) som hon foljde. Kom ut runt hornet och dar hade han dukat upp varsta picknicken med en massa ljus. Ur-fint. Och enkelt.
    Kanske du kan hitta scenen pa youtube.

• Charlotte Mattias

Åååh tack alla för era tips!

Nu har jag nåt att fundera över

Får se vad jag kan hitta på:)

• Luzy

På alla hjärtans dag brände jag en cd till min blivande med låtar som påminde oss om olika saker. Och istället för titlar på omslaget skrev jag typ "1. låten som spelades när vi träffades", "2. låten som spelades när vi grälade första gången", "låten du provade vår nyinköpta stereo med", "3. låten jag spelade när vi klädde vår första julgran", "4. låten som snurrade i bilstereon när vi åkte på semester till öland" osv osv.
    Kort sagt, inte bara de stora miltolparna utan små vardagshändelser som visar att du minns vartenda ögonblick med honom. Min kille lipade en timme när han hörde den... :)

• Charlotte Mattias

Tack för tipset Luzy!

har faktiskt gjort 2 st bildberättelser där jag satt ihpa en del bilder som betyder mycket för mig/oss som vi varit med om å så satte jag ihop det med en låt vi hade på vårat bröllop å sen la jag till lite text på det sista bilderna!

Blev väldigt uppskattat de med!

Men tack såå mycket för tipset!

Svar på tråden Skulle bli glad för lite hjälp