• brunett28

Ryanair och extremt flygrädd - hjälp

Behöver lite pepp.

Ska på fredag flyga med Ryan Air till Edingburgh med min sambo och vår lilla tjej på 10 månader.
    Har aldrig haft problem att flyga innan jag fick henne men har nu blivit extremt flygrädd och det känns ju inte bättre att det är Ryan Air vi flyger med, vet inte om jag kan följa med till Skottland.

Finns det ngn som har flugit med Ryan Air och kan lugna mig när det gäller att flyga med dem, man har ju hört så mkt dåligt.

• Svar på tråden Ryanair och extremt flygrädd - hjälp
  • Bimmla

Min syster som bor i Frankrike flyger alltid med dom när hon flyger hit och hälsar på. Hon har aldrig vart med om några problem förutom någon försening men de kan ju hända vilket bolag som helst.

Hoppas du kan samla dig lite, inge kul att gå och oroa sig

• gotlandsulrika

Jag har åkt både till Paris och London med dem. Inga som helst problem, inga konstigheter alls. Jag är också lite flygrädd men de planen vi åkte med var stora och det känns bättre tycker jag. Här mellan Visby och fastlandet känns det som man sätter sig i en liten buss då man flyger och hela planet skakar och vibrerar, så då brukar jag va lite rädd.

Lycka till!

• brunett28

tack för de lugnande orden :)
    Har blivit rädd för så mkt sedan jag fick barn

• Pumpkin

Det är inte farligare att flyga med RyanAir än något annat flygbolag. Vi flög med dem t/r Barcelona för något år sedan och jag tyckte att de var riktigt bra.

• Augusti2010

Jag har flugit till Irland med Ryan Air, inga som helst problem.

• Madam Mim

Jag tror att passagerare med barn får gå först men om det inte är så längre så säg till att du är flygrädd så får du absolut gå på tidigt. Sätt dig längre fram i planet, motorljudet hörs mindre där. Jag är själv flygrädd och har flugit med dom och det gick jätte bra.

• Pentan

Jag flög till Spanien när jag var garvid, hade riktig dödsångest flera dagar innan, bara grät och grät!!
    Gick hur bra som helst att flyga, så jag förstår dig sååå väl!!!!

• september2009bröllop

jag har flygit med ryanair och är extremt flygrädd.. gråter typ innan varje start men de va inga problem alls.. så dum man kände sig då i efterhand

• FruHamberg

Även jag har flugit många gånger med ryainair och har bara bra erfarenheter från dem. Det här kommer att gå galant ska du se!

• wohohohohoh

Seriost..
    Manga som inte vet det, men Ryan Air har absolut den bästa och nyaste flygplans flottan... Sas flygplan ar i snitt ca 30 ar gammla, Ryan Air är ca 10...

Fine Ryan air ar billigare och du far samre service, men det är absolut säkrare att flyga med dem..

• brunett28

Tack för alla lugnande och vänliga ord.

Svar på tråden Ryanair och extremt flygrädd - hjälp