Var finns denna ring??
På omslaget om "Allt om bröllop" nr 2 2008 finns en bild på en ring. Vart finns den att köpa??
Hjälp mig nu snälla rara!
På omslaget om "Allt om bröllop" nr 2 2008 finns en bild på en ring. Vart finns den att köpa??
Hjälp mig nu snälla rara!
Blev så nyfiken så jag var tvungen och rota fram tidningen. Den kommer i från sörsand och kostade enligt tidningen ca 250 000. www.sorsand.se Fanns många andra fina ringar där också, lycka till!
Vilka fina ringar!!
Har ingen aning om hur ringen ser ut men gå in på Jempguld.se och kolla in deras program: "LoveDsign"
Där kan man göra egna ringar som sen kan beställas på jempguld och säkert massa andra ställen :)
Wow..tack för era svar!!!
Vilken ring var det? Finns det någon bild?
Det är ringen på själva omslaget.
Mörk Ängel skrev 2008-12-01 20:14:04 följande:
Jag vet, men jag har ju inte tidningen Tänke om den fanns på nätet. Eller om någon vet exakt vilken ring det var på hemsidan.
Jag vill också gärna se en bild, det känns ju inte rimligt på något sätt att den ska kosta 250 000 som någon skrev!!!!! Är det ingen som har en länk där man kan se vilken ring det är?
Nej, jag tyckte inte heller det.. för när jag tittade på sidan så var det mest stora ringar, som nog kostade mer för sitt märke än något annat (som det kändes, de var inte jättespeciella - men det där är en personlig åsikt bara och jag kan ha fel, det kan ju vara de finaste diamanterna man kan hitta). Så jag är grymt nyfiken på att se en ring som kostar 250 000 för att se om det verkligen är det jag strävar efter
Tror också att det är mycket märket som kostar. Inte direkt något jag skulle välja, verkar ganska opraktiska många utav dem. www.sorsand.se/smycken.htm
Det är den andra ringen i raden.
Nä, fy den tyckte jag inte alls om. Kanske som ren smyckesring men inte som förlovningas- eller vigselring. Eller nej, inte som smyckesring heller, alldeles för omständig för min smak. Gillar mera stilrena ringar.
Men kära nån, förlåt TS men jag skulle aldrig i mitt liv ens fundera på att ge bort 250 000kr för den där! Men tycker man om den så kan jag iofs kanske förstå det på något sätt, för den var ju väldigt unik åtminstone... Vad praktiskt för mig att jag inte tycker om den, hade varit så jobbigt att verkligen vilja ha en så dyr ring!
Nja
Av någon konstig anledning börjar jag tänka på begravningar när jag ser såna där...Mycket märkligt.
Vad roligt laris, läste nu att ni träffades på en nation. Vilken då? Nationerna is the shit!
haha,
ringen är inte till mig. En av mina vänner satt och bläddrade i en av mina brudtidningar och blev kär i den. Själv har jag en enkel guldring och kan inte heller tänka mig den då den är för mkt för min stil.
Vi träffades på Snerkan på en tisdagkväll. Är du från Uppsala?
Mörk Ängel skrev 2008-12-02 16:37:39 följande:
Åh snerikes! Den vackraste av dem alla...det är nästan så man skulle vilja ha sin bröllopsfest där! Det är ju som ett litet palats. (råkade springa in där när ett par skulle ha sin bröllopsfest)
Ja, jag är från Uppsala. Vi träffades på Norrlands nov -07. En lördagkväll
Pluggar du nu eller?