• Yavannakémentari

IIIH!! AAAH!! Nu är det gjort!!!

Jag o sambon var uppe i Göteborg och passade på att titta in på Nordstans guld, ville testa lite förlovningsringar i verkligheten istället för att bara kolla på nätet.

Väl inne så hittade vi efter mång och mycken provning två perfekta ringar! De var verkligen supertrevliga där och man fick så bra hjälp.

Det var erbjudande på den ring jag valt så kunde inte låta bli att köpa ringarna!!!!! Vi betalade 1000kr i handpenning och betalar resten när de skickas, slutet av januari.

Såhär känner jag:
    AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH! IIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHH!

Jag var inte riktigt förberedd. Det känns roligt men väldigt läskigt. Vi hade liksom bara snackat läst om förlovning innan, typ att någon gång nästa år. O att vår årsdag i februari vore bra, så man bara behöver komma ihåg ett datum.

Vilken novell detta blev =) Men ska nog hålla det hemligt tills ringväxlingen ägt rum och jag måste ventilera det någonstans!

• Svar på tråden IIIH!! AAAH!! Nu är det gjort!!!
  • Tattoo82

Rooooligt! Och grattis då, i förskott.

• Yavannakémentari

Tackar! Min bästa vän sedan 19 kommer över om en 10 min. Hur ska jag kunna hålla tyst!?

• Yavannakémentari

Insåg dessutom just att hon ibland går in här o läser och att hon direkt kommer fatta att det är jag :D Jaja, det är väl ödet då ^^

• Miss Biii

oj, det blir svårt.... men Grattis, sååå kul!!!

• Tellalin

Känner igen känslan. Jag är så härligt upprymd och oerhört nyfiken och förväntansfull!
    Vi har hittat våra perfekta ringar, både förlovnings- och vigselringarna. De är inhandlade. det roliga i det hela är att jag vet inte mer, utan det är min älskade m2b som ska överraska mig. Får se om det sker ikväll... på vår årsdag.... om ett halvår.... eller kanske om tre år.... vem vet?
    Det är iallafall skönt att veta att vi har hittat ringar som passar oss och att vigselringarna passar perfekt till förlovningsringarna. Ett beslut mindre att ta i anslutning till bröllopsplaneringen.
    De är även betalda.

• Hemlig2009

Vi har ockå beställt ringarna nu, gjorde det i tisdags. Vi beställde förlovningsringarna ograverade för att sambon vill hitta på något säger han. Nu har han inte så lång tid på sig, utan det blir väl ändå dagarna omkring när ringarna är färdiga, för vi gifter oss ju den 23 maj 2009.

Men det känns så spännande, och overkligt att ringarna är på väg!

• Nussa o Nusse

Vi har precis förlovat oss på Grenen i Skagen, och hade också ringar från Nordstans Guld. (Bilder finns i fotoalbummet, men närbilder på ringarna kommer snart.)

Jag kan verkligen rekommendera den butiken!!! Supertrevlig, professionell och bra service och oslagbara priser!!! Det känns mer äkta att gå till en liten personlig butik än till de stora kedjorna eller internet, och Nordstans Guld har till på köpet bättre priser!!!

Imorgon skall vi hämta min vigselring som jag specialdesignat (sååååååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiiiin), och jag längtar efter att få sätta den ringen bredvid min förlovningsring!

Vi prickade in vår 1.5-årsdag, och jag tycker det låter romantiskt om ni tar er årsdag. Hur många år? *nyfiken*

Lycka till med er förlovning och grattis!!!

• Yavannakémentari

Vad roligt med allas förlovningshistorier. Detta är spännande och ny mark!

Nussan o Nusse: Ja nordstans guld är verkligen jättetrevliga. Tillmötesgående och mkt proffsiga.

Det blir vår 5-års dag faktiskt (men då var vi 17 och 18 när vi blev tillsammans). Men giftermål blir det inte än på några år, vi har framförallt inte råd :)

Svar på tråden IIIH!! AAAH!! Nu är det gjort!!!