• Igia

Uppsalabrudar 2009 - del 2

Vad roligt! Spännade och se vd alla kommer att säga.

Vi funderar på att skicka våra i maj el kanske april. Beror på hur länge jag kan vänta
    Greta 1980 skrev 2009-01-15 16:42:06 följande:

AAAAAAAAAAAAHHHH!Har precis postat alla inbjudningar!Känns läskigt och tokigt men superkul! Finns liksom ingen återvändo nu, inte för att vi tvekar men det är ju så stort!Man blir lite nervös!Skulle vara kul att se vissa personers min imorgon när dem hämtar posten.Ahh, är så lycklig! Snart vet hela världen, eller tja iallafall våra vänner, om att vi ska gifta oss!Ha det gott brudar!
  • Igia

Vi kommer nog skicka våra inbjudningar i maj (bröllop sep) och osa i början av aug. Många av våra gäster måste boka hotell. Vi tänkte förboka rum åt alla och så får de boka innan ett visst datum för att det kanske ska bli ett bättre pris. Då hinner de med det innan sommar och semester och även planera för om de vill vara lediga på fredagen för att åka upp.

Hur många av er ska ha brunch dagen efter? Vi tänkte ha det och ev äta midda tillsammans på hotellet dagen innan... Blir som nästan ett 3 dgr bröllop

• Igia

Vi bjuder nog inte på midda dagen innan utan mer för de som vill så träffas vi. Fler än hälften av våra gäster måste åka 30 mil så de kommer nog upp redan på fredagen kan jag tänka mig. Brunchen bjuder vi på så vi kan träffas lite till och folk kan "nyktra" till innan de ska köra

mia8 skrev 2009-01-17 17:41:56 följande:
    Oj vad häftigt! Tänker ni bjuda på middag och brunch oxå?
  • Igia

Spännande! Njut av varje sekund nu

Vargtassa skrev 2009-01-18 22:08:52 följande:
    Det börjar faktist bli lite pirrigt nu Idag ringde min mamma och ville att vi skulle ha ett "bröllopsmöte" där vi skulle gå igenom hur vi har tänkt oss saker och ting och om det finns något dom kan hjälpa till med Det börjar dra ihop sig..F A M E skrev 2009-01-18 19:28:46 följande:
  • Igia

Hallå!

Jag behöver er hjälp... Jag har nu varit och provat klänningar igen och kan inte bestämma mig. Har två som favoriter och det är de två översta i mitt galleri.

www.brollopstorget.se/hem/igia/galleri.php

Vill ni hjälpa mig lite med era åsikter?

Tack!

• Igia

Problemet är att båda sitter väldigt bra på mig. Det är en modell som passar min kropp... Jösses så svårt det ska vara då

lottis77 skrev 2009-01-20 10:52:17 följande:
    Tycker båda klänningarna är fina och i samma stil. Är det någon av dem som du tycker sitter extra bra på? Den som ser finast ut på bild behöver ju inte vara den som sitter bäst. Bara av det man ser på bilden tycker jag nog 1.an är finast. Lycka till!
  • Igia

Tack för råden ang klänning. Det lutar starkt åt nr2

• Igia

Vad håller ni på med i planeringen just nu? Vi har lite torrperiod just nu. Känns som det är en massa vi borde göra men gör liksom inget...

• Igia

Vi har den 19 sept. Vi var lite oense om månad då jag ville ha bröllopet på vintern men inte sambon. Han vill typ maj el juni. Han tyckte inte senare än sept och jag tidigast sept. Så september blev det. Han pekade på den 19e för de andra ligger rätt nära andras bröllopsdgr i vår släkt. Jag tyckte först inte att det var ett bra datum för det är min mammas födelsedag me nhon blev jätteglad. Vi gifter oss nästan exakt 30 år efter mina föräldrar ( de skulle gift sig på mammas födelsedag men det var ingen lördag) så de blev väldigt glada för det. Så då tog vi den 19e helt enkelt...

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2