• Igia

Uppsalabrudar 2009 - del 2

Just det: Pappa hade en bra teori till min sambo oxå. Varje år när jag kommer till min sambo och säger att på tisdag fyller mamma så vet ju han att det är nåt mer att fira... Min far tyckte att det var kanon så skulle han aldrig "glömma" bort det

• Igia

Nä, men vi ska till Grand Hotel nästa helg.

Mois81 skrev 2009-01-24 22:46:28 följande:
    Nån som varit/ska till Nacka Strand i helgen ?
  • Igia

Låter som ett mkt bra pris tycker jag.

F A M E skrev 2009-01-30 09:56:48 följande:

165:-/ person är de dyrt för en buffe där 5 maträtter exlusive sallad är inräknad?Har fått som kostnad förslag ifrån den catering vi har frågat. Buffen har jag själv skapat ihop ifrån deras "egna" och valt ut en som passar oss bäst i smak och tycke.
  • Igia

Varför inte?

Sommarliv skrev 2009-01-30 12:34:40 följande:
    lite surt.. min mamma gillar inte alls klänningen jag halv hade tänkt att köpa.. hmm
  • Igia

OK. Betyder det väldigt mkt vad din mamma tycker för dig? Jag tror hon kommer att tycka att du är jättevacker oavsett klänning på den stora dagen

Sommarliv skrev 2009-01-30 12:38:33 följande:
    nja det är väl för att klänningen är svart..
  • Igia

Låter väl bra

Sommarliv skrev 2009-01-30 12:44:53 följande:
    nja jag kommer nog ha den som sitter bra på mig.. får se vad det blir för något..
  • Igia

För er som vill ha cateringtips så åt jag mkt god mat från Triller mat och bröd i helgen... www.trillermat.se/

Jag kommer att köpa min underkjol tillsammans med klänningen när den sys...

Bra tips på Ingvors i Norrtälje där. Hsde hon mkt färger på västar?

• Igia

Nybyfrisörerna (Matilda) eller frisörerna (Nina) på stora torget

mia8 skrev 2009-02-02 16:27:07 följande:
    Jag fasar fortfarande för frisörfrågan! Är det ingen som har något bra tips? Jag har ingen "egen" frisör här i Uppsala...
  • Igia

Jättefin ringar och fin frisyr. Tror det blir kanon med en sån frisyr till din klänning

Sobeit skrev 2009-02-03 10:11:42 följande:
    Nu har jag lagt upp lite nya bilder i mitt galleri. Bland annat bild på den ring som jag kommer att ha som vigselring. Från början skulle jag ha min morfars vigselring, men den passade absolut inte ihop med min förlovningsring. Så nu blir det en ny ring iallafall. Däremot ska jag bära morfars vigselring på min högerhand istället.
  • Igia

Vi har inte skickat våra inbjudningar än. KOmmer inte göra det förräns tidigast i april. Gifter oss i september. Måste ha klart med hotell och sånt innan så det är lite pyssel kvar innan vi kan skicka iväg vår inbjudningar.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2