September 2009 del 2
Ojdå... Jaha, då har jag verkligen tur för hon släpar med sig alla saker från Uppsala till Sundsvall för att göra mitt hår
Ojdå... Jaha, då har jag verkligen tur för hon släpar med sig alla saker från Uppsala till Sundsvall för att göra mitt hår
Rosa är fint till brunt om gillar rosa. Vitt rosa och brunt kanske?
Han ska ha antingen frockcoat el nerhu. Vi kommer sy upp en till honom och väntar på pris fortfarande.
Jag är vaken
Jag har provat klänningar idag. Nu har jag hittat två och en slår lite högre än den andra så det lutar starkt åt den.
Sen har vi bandat ihop oss i planeringen och ska sätta oss ner och strukturera upp det lite bättre. Nu är det lite här och lite där...
Hej och välkomna alla nya!
Ska försöka fixa bilder så ska ni få kika och så får vi se om ni tycker som jag
Vi har oxå börjat med våra inbjudningskort. El sambon har. Han gör de på datorn. Vi kommer ha enkla svarta kort men mönster på på nåt vänster...
Har varit och köpt lite tyg idag till dukar och så ska vi provfärga ett annat tyg som vi ev ska ha på stolarna. Tyg till löpare är inhandlat och vi har börjat köpa lite ljus. Håller på att undersöka vad det kostar att sy upp en frockcoat till sambon.
Nu har jag lagt in bilder. Det är de två översta klänningarna...
Har du bild på dina?
Klänningen med lite ärm och så den ringen som i galleriet är i rött guld röstar jag på.
Jag röstar på den med svart skärp. Du skulle ju kunna ha nåt sånt skärp fast utan den stora rosetten i fram. Lätt knuten i bak och så hänger "snörena" ner... Kan ju ha det i nån temafärg som ni har...?
Hej på er!
Ännu en omröstning...
Har två klänningar i mitt galleri. De översta. Kan inte bestämma mig.
Har ni lust att hjälpa mig??
www.brollopstorget.se/hem/igia/galleri.php
Tesshjärtafred:
Spännande med ringen. Hoppas det blir som du tänkt dig
Vad mysigt. Vi hade oxå planer på Rockelstad men vi blir för många tyvärr.
Men det verkar vara så fint där!