September 2009 del 2
Jag tycker näbbklänning 2 el 3.
Jag tycker näbbklänning 2 el 3.
Klänning 1.
Tänkte på vad skrev att dina gäster tyckte det var en dyr lokal... Vi tycker den är billig. Där ser man vad olika man tycker. Vi hade budgeterat 20 000 så 3500 tyckte vi var billigt
Vi håller på att leta namn som finns i släkten, så vi har inte bestämt oss.
Inbjudningarna går ut i maj förmodligen och osa blir i början av aug. Korten ska vara klara i april så de bara är att lägga på lådan är tanken.
Nu har vi äntligen tagit tag i hotelljakten och hoppas på ngr svar i veckan.
My: Kommer du ihåg att vi pratade förut om vals och musik? Tänkte kolla med dig om det är så forfarande att man kunde få ta del av alla låtarna ni hittat??
Jag ska börja träna med sambon nu så han är i toppform för vals till september
Jag har provat klänningar och förmodligen bestämt mig. Kommer sy upp den hos milly.
Cool! Kommer att bli jättefin på dig!
Ang musik så pratade vi lite om annorlunda valslåtar... Vi har nog inte sagt nån speciell tror jag...
Vi tänkte oxå ha chokladfontän... Är riktigt smarrigt!
endless love skrev 2009-01-27 18:31:11 följande:
Det var nog de i 6/8 takt som vi pratade om. Lite mer annorlunda låtar... Vi vill inte ha en långsam låt för vi ska dansa wienervals...
Har du ngr sådana på lager?
Jag håller med dig! Vi var oxå där men det fanns inte mkt att ha nytta av tyvärr. Var där förra året och då var det mkt bättre eller så var det det för att man inte hade så mkt gjort då...
Viktigt å viktigt men lite grejer att fundera på:
Ska ni sova på hotell?
Transport från kyrka eller från lokalen. Hyra nån transport el någon som kan köra er.
Festhäfte
Vigselprogram
Nån som ska filma
Vickning, mat som blir över kanske...
Hmm, kommer inte på nåt mer just nu.... Kanske senare
Vi kommer sova på hotell. Jag tillsammans med mina tärnor och sambon tillsammans med best man...