September 2009 del 2
Låter rimligt med att lakan. Har du pratat med Annette och bestämt nåt när ni ska kolla? Vi har ju lite svårt att komma upp mitt veckan så det vore ju bra att komma upp nån helg då det inte är uthyrt...
Vi har väl som mest köpt på oss tyg till dukar och börjat inhandla ljus. Kommer åka förbi Duni fabriksbod när vi kommer från Tyskland i sommar så då ska vi köpa mer ljus, servetter, plastglas till festen och lite sånt.
Ska köpa lite såpbibblor tänkte jag men har inte kommit så långt än och har inte så mkt att förvara allt på heller
thildamy skrev 2009-02-16 16:09:36 följande:
Jag ska nu imorgon på ikea och shoppa loss 40 lakan till att börja med...Det blir ett lakan per stol tror jag.. tänkte att jag tar med ett lakan och provar i lokalen vi vill även dit och titta efterjag räknade att bordet är max 150 cm så jag hoppas att ditt mått stämmer bättre Hur går er planering nu?Vi har igår beställt lite grann* matservetterna -bruna med silver tryck (ringarna e ju vitguld)*tårtservetter - lime*ballonger - bruna och limegröna*löv konfetti*engångskameror *vägskylt i vittvi betar av all inhandling som går att göra