• syster78

kärlekscheckar

Hej! Tänkte göra egna små kärlekcheckar till min sambo i julklapp. Ville inte köpa såna som finns på nätet för det är en del som inte passar oss.. Har kommit på massage och "pill" på ryggen. Sen tryter fantasin lite.. Nån som har några roliga förslag?

• Svar på tråden kärlekscheckar
  • Svanboet

Något som jag tycker är roligt och som jag vet att min m2b uppskattar är hemlagad 3rätters en lördag.

Sen finns det alla möjliga "date"-aktiga aktiviteter (t.ex. bio och middag) och saker som man ofta gör när man kommer hem från daten

• paradisfågel

Finns de något som din sambo alltid velat ni ska göra? Tex åka iväg på en weekend? Paddla kajak? Det kunde vara en bra grej.. 1 valfri aktivitet..

• feministbrud

Jag måste bara fråga Svanboet: Menar du att man ska ge en check där mannnen kan få sex när han vill? Vilken man vill ha sex på beställning och inte genom en gemensam "överenskommelse"?

• Tattoo82

Kanske finns nåt att sno från de andra checkarna också? www.bluebox.se/search.asp&countrs=12&size=12&method=search&alt=&sokfalt=Tillgodocheckar&visa=

• Svanboet

Nej det är inte det jag menar. I mitt förhållande har vi ingen annan typ av sexuellt umgänge än ömsesidigt med vilja och lust. Tänkte bara att det kan ju vara skojsigt.

feministbrud skrev 2008-12-04 15:57:01 följande:
    Jag måste bara fråga Svanboet: Menar du att man ska ge en check där mannnen kan få sex när han vill? Vilken man vill ha sex på beställning och inte genom en gemensam "överenskommelse"?
Svar på tråden kärlekscheckar