• MulleNuh

Vad är det för fel på bröllopstorget?

Varför är det så konstigt här inne??

Vissa av mina favoriter är "tjockmarkerade" som att någon har skrivit, men ändå är det jag som skrivit sista inlägget i den.

Ja det är massor som är konstigt!

Är det bara hos mig det är så här?

• Svar på tråden Vad är det för fel på bröllopstorget?
  • Esonda

Nepp hos mig med... men mycket letande hittade jag denna tråde.. trodde först det avr fel på min dator eller internet.. skönt att veta att man inte är ensam iaf..

Iaf jag blir FRUSTRERAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GAH!!! *jobbigt*

• MulleNuh

ja.. Superknäppt! Och jag skulle gå in och skriva ett inlägg i en tråd och läste då allt som stod innan. Sen när jag hade skrivit mitt inlägg så var det ett av de tidigare inläggen jag redan läst och då helt plötsligt låg det EFTER mitt inlägg! Hur kan det ha gått till!?

• Pumpkin

Någonting knas har det blivit, det hände för några veckor sen också. Tyvärr finns det inte så mycket vi kan göra just nu, ingen på redaktionen jobbar vid den här tiden på dygnet... {#lang_emotions_undecided}

Alla älskar Skellefteå AIK
  • MulleNuh

Då får vi stå ut helt enkelt!
    Jag TROR jag ska överleva! Men om jag inte gör det så kommer ni få en fet räkning! hohoho.

Pumpkin skrev 2008-12-09 21:15:46 följande:
    Någonting knas har det blivit, det hände för några veckor sen också. Tyvärr finns det inte så mycket vi kan göra just nu, ingen på redaktionen jobbar vid den här tiden på dygnet...
  • Esonda

hände så på tråden för mig med.. :(
    Surt...

• Esonda

haha jag som satt och tryckte på alla senaste inläggen hur många gånger som hellst! shit vad dum jag känner mig... hahha XD

• Pumpkin

Åter till det normala.

• Esonda

Wiii det funkar.. Skönt tackar så mycket mitt liv är räddat XD

• sokkerstruten

dock så syns inte figurerna för gästbok,galleri m.m får gissa sig till vart man klickar!

• Pumpkin

Va? Så har inte jag det?

Någon annan som känner igen det problemet?

• MulleNuh

Nej nu funkar det! Det var igår det var något knas.

Pumpkin skrev 2008-12-10 15:15:41 följande:
    Va? Så har inte jag det?
    Någon annan som känner igen det problemet?
  • sokkerstruten

Det är bara runda cirklar men ingen figur för gästbok och galleri m.m. Det ar varit så i två månader nu...fast lärt mig vart sakerna är så...

• MulleNuh

har du? Men då låter det som det är nåt fel hos din sida?!

sokkerstruten skrev 2008-12-10 15:37:05 följande:
    Det är bara runda cirklar men ingen figur för gästbok och galleri m.m. Det ar varit så i två månader nu...fast lärt mig vart sakerna är så...
Svar på tråden Vad är det för fel på bröllopstorget?