Mars 2009 del 2
Tar mig friheten att starta en fortsättningstråd för oss mars-brudar då den gamla blivit stängd för svar.
Första tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3077823.html
Tar mig friheten att starta en fortsättningstråd för oss mars-brudar då den gamla blivit stängd för svar.
Första tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3077823.html
Postade inbjudningarna igår. Dock med julfrimärken så det kanske tar ett par dagar extra för dom att komma fram...
Självklart får du det, ju fler dessto roligare
Hur långt har du/ni kommit i planeringen?
Inbjudningarna har kommit fram idag
Ja det blev lite kul reaktioner. En av mina bästa vänner blev så glad att hon började gråta, men så fick hon barn för 2 veckor sedan oxå så hon e väl lite extra känslig Vi ska ju gifta oss på en inomhus-strand så på inbjudan var det en bild en en riktigt paradis-strand som vi tog i Thailand i våras så min mormor o min svåger blev lite oroliga att dom skulle behöva ge sig iväg till Thailand. Men sen läste dom extra-bladet som va med...
Vill nu skrev 2008-12-16 20:33:53 följande:
Har du beställt klänningen i Sverige eller utomlands? Ja vi får verkligen hålla tummarna att den kommer i tid, det e ju inte så många veckor att spela på.
Vi ska oxå beställa ringen i början av januari.
Halloj!
Det har inte hänt så mkt här heller. Delade ut dom sista inbjudningarna på en årlig julkväll den 20:e. Har pratat/mailat med guldsmeden o vi ska dit o ta mått o så i början eller mitten av januari. Hoppas det går bra med din ring. Vet inte hur vi ska lösa med där med tärn-klänningen. Tärnan e ju gravid o vem vet hur stor hon e om 10 veckor.
Vi har ju bokat lokal inkl mat o personal så det e ju inte så mkt vi kan/behöver fixa själva.
Har du (o ni andra) börjat kolla ut brudbukett? Tror att jag vet vilken typ jag vill ha. Men det trodde jag ju att jag visste med klänningen oxå...
Va fint att ni prickar in morfars födelsedag!
Vill nu skrev 2008-12-27 20:42:02 följande:
Tror att jag vill ha en enkel rund bukett med vita rosor, och i buketten ska det va två (förmodligen mörkblå) rosor. Dom ska representera mig o sambon. Vill gärna ha rosor då jag tänkte lägga buketten på svärfars grav efteråt, o rosor håller ju sig hyfsat i kylan.
Ja just det, tårta! Måste ringa o kolla hur vi ska lösa det. I matpaketet ingår det bara cheese-cake. Ska försöka byta ut den mot en riktig bröllopstårta.
Vill nu skrev 2008-12-28 08:33:05 följande:
gott nytt år på er!
Hallå?!
Bara två månader kvar idag