Inlägg från: Pnuso |Visa alla inlägg
  • Pnuso

Mars 2009 del 2

Athena79, Nej, jag gillar att bryta med annan färg. Men hade tänkt mig lite ljusare, skorna kan nog uppfattas som svarta om det inte är dagsljus. Ska prova dem till klänningen i morgon. Klänningen är hellång, men med tyll längst ner så att skorna kommer att synas. Förresten, starkt gjort att gå ner så mycket på en månad!

marsros, Åh, visst är det en underbar känsla! Tror jag kommer prova min en massa när jag får den. Visst är det svårt med skor, jag är så velig hur jag ska göra.

• Pnuso

Athena79, Åh. Riktigt imponerande. Det skulle jag behöva :) Har du några tips (säger jag nu efter precis ätit en halv pizza...)

• Pnuso

Fam Hull och Athena79, Jag fick också en väldigt överraskande möhippa igår! Vi har litet bröllop med bara familj och syskon men en kompis hade ändå ordnat en liten möhippa :) Jag hade riktigt roligt.

Var och provade min klänning i fredags, den behöver sys in lite och är klar att hämtas hem i slutet av veckan som kommer nu. Så i veckan ska jag: hämta klänningen (yay!!), boka tid för gravering i ringarna, slutboka maten, beställa hårsmycke och förhoppningsvis köpa ett par skor.

• Pnuso

Jag skulle vilja ha lite förslag. Hade tänkt ha håret utsläppt och lockigt, med ett hårsmycke för att få det lilla extra. Vilken tror ni att man kan ha i utsläppt hår och vilket blir snyggast? Jag har så himla svår att välja, och är osäker på om en kam går att fästa i utsläppt hår. Se mitt galleri.

• Pnuso

Vill nu, Tack! Jag tycker den är hur vacker som helst :) Så du tror att kammen fungerar bra, vad bra! Diademen som jag har i galleriet är jättevackra också men såklart dyrare, plus att jag tror jag kommer att kunna använda kammen igen.

• Pnuso

Vill nu, Jag gissar att du är frisör :) I så fall tänkte jag bara höra om du tror det blir fin med utsläppt lockigt hår (ljust hår) och kammen i mitt galleri? Jag tycker den är jättevacker men var som sagt rädd att den inte går att fästa på snyggt sätt, så kanon att det går. Men ja...jag är ju så velig...gillar diademet/tiaran också (bild 3 och 4).

Haha, någon annan som velar på små detaljer (stora också för den delen)?

• Pnuso

Vi ska inte ha festprogram, vigselprogram eller placeringskort :) Det enda "tryckta" vi har gjort var inbjudningarna och sedan blir det tack-kort också. Lyxen med den typ av bröllop vi har.

• Pnuso

Oj, vad jag fyller upp tråden nu. Men jag tänkte, vi är ju vår månad nu så kunde vi inte lista datum när vi gifter oss? Jag börjar:

Pnuso 20 mars, Kronovalls slott Skåne

• Pnuso

Vill nu, Jag har äntligen bestämt mig för kammen. Blir den inte bra i lockarna så byter jag till diademet istället. Hoppas du kan välja med slöjan. Jag vet hur svårt det är att välja...och kan inte heller fatta det :)

Det känns som ni har allt under kontroll nu. Så skönt! Det är verkligen jättesnart din dag! På lördag är det ju dax för tre av er här, så spännande. Hoppas vi får se bilder sen (vi som har lite fler dagar kvar) ;)

• Pnuso

Athena79, Håller också tummarna för att din pappa blir bättre!

• Pnuso

Hoppas ni får fina dagar i helgen och att era dagar blir så underbara som ni vill, stort lycka till!!

• Pnuso

Idag fixade vi skjorta och slips till min sambo, så nu är hans kläder klara. Skulle också hämtat hem min klänning idag, men en liten ändring till behövdes för att den ska sitta riktigt bra. På måndag får vi ringarna graverade. Nu är det fullt upp.

• Pnuso

Stort Grattis!!! Vad skönt att höra att allt gick enligt planerna och att ni fick underbara dagar.

• Pnuso

Stort lycka till idag! Hoppas er dag blir alldeles underbar!

Svar på tråden Mars 2009 del 2