• Min andra hälft

P-stav

Hejsan! Jag har en fråga, till er som haft p-stav och sen tagit ut den, hur lång tid efter ni tagit ut den kom eran mens?

Mycket tacksam för svar!

Även tacksam för tips på att gå ner vikt då jag jätte gärna vill gå ner en hel del.

Mvh//Anna

• Svar på tråden P-stav
  • Yegua

Jag vill minnas att det tog ca 3 veckor innan min mens kom efter att jag tagit ut min stav.

• shakynose

Några veckor sedan var den tillbaka.

Förhoppningsvis får du lite skjuts i viktnedgången per automatik. Jag gick ned nästan 10kg efter att jag tog ut de där stavarna. Passa på att börja träna och lägga om kosten i samband med att du tar ut den! Din kropp kommer att tacka dig...

• Miafiahallonfjärt

Hejsan! Har också stav. Satte in den i augusti coh har gått upp typ 8 kilo sen dess... Iofs var nog iaf 3-4 kilo för att kroppen återhämtade sig från bröllopet men ändå. Tycker det är skrämmande mycket på kort tid.. Nu har det dock varit jul och ska ta upp träningen efter nyår... Har ni gått upp mycket?

• 090208

Men om mensen kommer tillbaka ratt snabbt (tycker jag...), blir man oxa med barn snabbt? Eftersom det bara ar 1 hormon i...

Det tog ca 1 ar for min syster att bli gravid efter att hon slutade med p-piller.

• Solros 2009

För mig tog det bara en månad efter att jag tog ut p-staven innan jag var gravid!

Svar på tråden P-stav