Bästa SPA i Gbg ?
Hej! Behöver tips på bra spa för möhippa i Göteborg. Någon som kan rekomendera något? Någon som testat det nya Sankt Jörgen Park Resort? www.sanktjorgenpark.se
Hej! Behöver tips på bra spa för möhippa i Göteborg. Någon som kan rekomendera något? Någon som testat det nya Sankt Jörgen Park Resort? www.sanktjorgenpark.se
Har inte en aning om st jörgen men kan rekomendera hagabadet:
www.hagabadet.se/index.php
Ja hagabadet är verkligen ett underbart ställe. Man kan hyra egen pool där- perfekt för möhippor
hotel opera har haft väldgit billigt att hyra bubbelpool, men vet inte hur det är efter ombyggnad
Hej!www.st-jörgens.nu st jörgens hotell Aquarius spa och relax ett kanonmysigt ställe för möhippor och svensexor ett mysigare place får man leta efter även mycket bra priser personlig service ingår under de två timmar man hyr de bjuder på 2 valfria dryck öl eller rött/ vitt alkofri drink ingår även handuk chips snack nötter pröva detta ställe ni ångrar er inte
Peter perra skrev 2008-12-17 10:20:15 följande:
Hej! Tack för svar. Var ute och besökte Sankt Jörgen Park Resort igår. Inte samma som ovan utan www.sanktjorgenpark.se Ett fantastiskt ställe, vilken miljö! Spat är det vakraste jag sett längtar efter att få testa det. Har varit ett par gånger på Haga Badet men detta måste jag säga är något helt annat. De håller dessutom på att inreda en studio anpassad för just förberedelse inför bröllop och möhippor. Hade en hel del bra erbjudanden så jag hoppas att de andra deltagarna är på! Pratade med en kollega som varit där och var väldigt nöjd, tydligen är maten väldigt god. hmmm återkommer när vi testat...
Kan bara instämma, gbg har äntligen ett riktigt SPA=) Sett att de börjat höja priserna lite nu, hoppas de ändå håller det ok.
Kommer nog ha bröllopsnatten där=)
Jag har också testat st jörgen park och jag tyckte det var himla mysigt att man kunde besöka spat och så köpte man sig en låda full med masker och scrubs mm och så fick man en lista på i vilken ordning man använde grejerna och vilka olika pooler och bastuar man skulle göra det i (finns flera av varje). Spa-ritual hette det. På det sättet var man fri att ta den tid man ville och kunnde tjattra me tjejerna samtidigt.
Är inget spa-proffs, alla span kanske gör detta men jag tyckte det var super mysigt iallafall.