• Miss Sofie

Presenter

Hej,

Jag behover tips och ideer pa presenter.
    Till Best Man och Toastmaster vet vi redan vad vi ska kopa, till tarnorna vet vi nog oxa men problemet ar:

Vad kan man ge i present till foraldrarna? Forst tankte vi en fin flaska vin eller nat, men mina foraldrar har hjalpt till sa mycket och lagt till mycket pengar, en flaska vin kanns lite billigt. Men som min kille sa, de har ju gett oss ratt mycket pengar och det var ju inte for att "slosa" dom pa presenter.
    Men vi ska aka till Thailand snart och Singapore sa tankte kanske kopa nat "billigt" och bra dar liksom. Nan som har nagra ideer?

• Svar på tråden Presenter
  • Snuttis2

jag tror inte att vi kommer ge dem så mycket..vi betalar för kläderna istället..:)

• Comfortably numb

vi ska ge dem ett litet fint fotoalbum från fotografen efter bröllopet

• sprättan

fotoalbum var en bra ide det går ju göra fina på nätet gjorde ett till mamma när hon fyllde år det var upskattat hon vart alldeles rörd.

• BlendaSigne

kanske göra en picknick-korg istället för en flaska vin, typ massa italienska delikatesser o vin etc. (ost, oliver, kex, korvar etc etc etc).

en digital fotoram med massa bilder från bröllopet - kan ju senare bytas ut mot blandade bilder :)

spabehandlingar är alltid trevligt. massage, ansiktsbehandlingar etc. (e ju trevligt o göra tillsammans med personen ifråga också då man kan göra en "grej" av det med lunch o mys också).

• Miss Sofie

Tack for era forslag!

BlendaSigne
    Picknick korgen va en bra ide, sant e kul och det kan bada njuta av.
    SPA skulle jag gilla men tror inte att vara pappor skulle vara sa intresserade, men en bra present till tarnan. Kan ju kanske behova en spa-dag efter brollopet :)

Svar på tråden Presenter