• lillalyckan

attans...

Hade planerat ett frieri till min älskling, hade kollat våra scheman noga och planerat efter det då vi har ganska konstiga scheman. Hittade till slut en perfekt dag då vi båda är lediga. Nu får jag höra att dom ska göra om alla scheman på jobbet med omedelbar verkan så nu måste jag börja om med planeringen. =( och jag kan inte börja förrän vi har fått de nya scheman ännu... =( Ville väl egentligen bara skriva av mig lite... Lustigt hur de minsta saker kan få en på dåligt humör ;)

• Svar på tråden attans...
  • dfk

Ja det är ju en stor sak att fria!
    Hoppas att du kan börja ladda till nästa gång.
    Hur tänkte du fria?

• lillalyckan

tänkte överraska med mysig frukost och kanske skriva en dikt som avslutas med de magiska orden =)eller kanske ett pussel som friar när man lagt det ;) beslutsångesten är enorm... nästan lika stor som nervositeten ;)

• dfk

oj oj! Jag kan tänka mig att det känns nervöst och svårt att besluta hur, men vad mysigt och romantiskt det låter!!!

• lillalyckan

det passar oss båda bäst, han är verkligen inte den romantiska typen, han vet väl knappt hur länge vi vart tillsammans ;) kanske väcka honom på morgonen med frukost på sängen och ett litet kuvert med nån typ av dikt.. det är nog det som lockar mest nu, funderar också på att göra det en helt "vanlig" dag, när han minst anar de... ååå bara babblar =)

• dfk

Babbla på du!
    Jag skulle också känna mig alldeles upprymd!
    Nu är jag redan gift och det var min man o jag tillsammans som mer konstaterade att "nu gifter vi oss" efter 12 år tillsammans.
    Hade gärna velat haft ett litet frieri!!

Svar på tråden attans...