Egendesignad stämpel??
Hej!!
Jag undrar om någon vet var man kan köpa en egendesignad stämpel?? Har någon koll på detta så skulle jag vara väldigt tacksam!!!
Kram
Hej!!
Jag undrar om någon vet var man kan köpa en egendesignad stämpel?? Har någon koll på detta så skulle jag vara väldigt tacksam!!!
Kram
laserfrossa.se gör personliga stämplar. Har inte testat själv men har funderat på att göra det.
Jag beställde en egendesignad stämpel från mycards.se.
Här finns några länkar till olika företag som gör stämplar
www.monogramsidan.se/cgi-bin/homepage/sw/Links
stämpelfabriken i malmö gör oxå.
Tack så jättemycket!!
Jag ska genast kolla detta o tackar så mycket för er hjälp!!
Beställde också från mycards.com, kom efter en vecka och kostade 130 kr. Superbra!
Jag har beställt från lagerfrossa och är jättenöjd, de var inte alls dyra heller!
vad är det för typ av stämplar ni alla har beställt?
Jag vill beställa en med text, handtextad från mig (orkar inte skriva allt så många ggr )
men är lite brydd över om de kan förminska ner så de blir snyggt... han på stämpelfabriken sa att de inte var några problem men tyvärr e han ganska dyr, 500 spänn ca för en stämpel med mått som en trekant 11cm bred o 11 hög.
Jag har gjort en stämpel på en "logga" som ska finnas på våra trycksaker, 7x3 cm som jag sen embossar. Inlagan inuti skriver jag ut på datorn vilket jag tycker blir snyggast.
ja om man kunde skriva ut på svart papper hade jag kanske oxå printat i datorn Men sen vill ajg gärna ha det lite "personligt" med egen handstil
Aha, ja smaken är som baken.
Det kanske lönar sig att fråga runt på de företag som skrivits om ovan?