Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Hej!
Vart var det fika idag? Jag visste inte om jag kunde fika när det mailades tidigare i veckan, så jag trodde inte det blev nåt..... Jag var nämligen på stan idag med lillan.
Har suttit och gjort tre nya sidor till lillans fotoalbum, inser att jag måste köpa mer papper och printa mer foton för att fortsätta.
Imorgon ska jag packa, åker till Sthlm på måndag.
Nibla: Va synd att det blivit nått missförstånd om fikadagen. Vet att jag mailade till alla senast i torsdags och frågade vilka som kunde fika och det var inte alla som svarade eller kunde... Trist att det blev fel, hade ju varit så kul att få träffa er två töser!
Glöm inte bort tjejer, att skriva upp brunch lördag den 7 MARS! Då vår kära Addis kommer ner till götet och hälsar på!
Nibla igen: Ska du vara borta länge?
Vi åker imorgon och kommer hem på torsdag, alltså tre nätter. Känns som om man packar för tre månader....hehe!
7 mars ska jag boka!
Nibla: hehe känner igen det där, igår när vi var hemma hos min pappa så fyllde vi hans hall med skötväska, barnstol, babyskydd, skor, overaller, väskor, blöjor, haklapp, mer skor, jackor, mössor, vantar mm mm mm mm
Inatt har jag sovit riktigt bra! Lillebror somnade vid 00 och då dök jag ner i sängen med målet att SOVA! Sedan vaknade lillebror kl 6.30 så när jag steg upp kände jag mig riktigt utvilad, skönt!! Dessutom skiner solen och jag har bestämt mig för att tänka/säga tre positiva saker varje dag!
Ska lägga ut en rolig grej på min blogg sen ikväll när jag hinner, hihi håll utkik!
Halloj
Trodde inte heller att fikan blev av. Fast jag svarade snabbt i tråden så jag för skylla mig själv. Hade planerat att åka ner annars, men nu drogs jag med besvärlig huvudvärk igår och hade nog fått stanna hemma iaf.
Ev har vi dop den 7 mars, men om dopet blir veckan efter så bokar jag in er istället. Ska prata med maken om vi kanske ska bestämma dopet veckan efter. Hade varit kul att vara hemma den 7 dels för att träffa er, träffa Addiz och gå på scrapmässa. Jag återkommer med det.
Idag har vi gjort Backaplan. Har börjat kolla runt på en annan vagn. Tanken var att vänta tills vi kunde köpa en ren sittvagn, men nu börjar det klia i mina fingrar. Tycker jag har varit duktig som har stått ut med den vi har nu i fem månader.
Så synd att vi missade dig i stan Nibla. Chocolat var verkligen att rekommendera.
Igår blev det slapparmiddag hemma, sen Cosmos och SATCfilmen på DVD med maken.
Idag har vi fixat hemma, promenerat i Slottskogen med Knut o sen varit hemma hos mamma. Lagat lite saker åt dem o klätt om stolar. Nu sitter jagar o slöar- laddar inför veckan.
Jobb väntar, Tyskland tisdag o onsdag, skolkonsert med tonårsA på torsdag. Måste hinna med träning!
Instämmer med ovan sagda: Tack för en mysig fika. Kul att Nides kunde vara med (och att hon lyckades ta sig igenom hela fikan utan att springa på toa )...
Idag har vi tagit en promenad ute vid Önnered/Fiskebäck. Väldigt fint!
Må gott.
O tack snälla Fru T för att du påminde mig om det var fika den 7 mars... inte på lördag... På lördag är det första melodifestivalsomgången... dammiddag o paljetter väntar