• KH080901

Bröllopsresa i augusti

Skulle vilja ha tips på bröllopsresor under augusti måndad, gärna inom Europa i max en vecka. Gärna både billigare och lite lyxigare alternativ.

Har funderat på Barcelona, Scottland eller Island...någon som har något att rekommendera?

Tack!

• Svar på tråden Bröllopsresa i augusti
  • Julia78

Hej
    Vi älskar Cypern. Vi har bott på Vings Sandy Bay, det är nu ett spa hotell. Fint hotell, ligger bra och jätte fint vatten.
    Jag vill åka dit på vår vår bröllopsresa men min blivande man vill till något nytt ställe (har bott där 3 ggr).

• Luucie

Prag är en underbar liten stad, billigt och massa fina saker att se eller öl att prova

Måste ni hålla er till Europa..?
    Vill annars gärna slå ett slag för New York!
    Fantastiskt på alla sätt som finns!! Kan bli hur lyxigt som helst...eller budget.
    Och Nej, flygresan är inte för lång för att bara vara borta en vecka eller några dagar

• Mirri

Gillar också Prag. Bra om man vill ha ett billigt alternativ. Vi åkte till Paris. Klassiskt, romaniskt och mycket att se men på inga sätt billigt.

• KH080901

Tack för tipsen!

Vi planerar att åka till New York lite senare på hösten, känns som att det är lite för varmt i Augusti. Vi vill åka på någon lite mindre resa direkt efter bröllopet, men kanske ändå gärna till sol och bad...gillar ju storstäder också men när jag tänker efter är det kanske skönt att bara ligga och slappa och ta det lungt...Cypern kanske inte är så dumt.

Svar på tråden Bröllopsresa i augusti