• fidar

vad tycker ni om denna klänning???

vad tycker ni om denna klänning? vill ha dem som tärnklänningar..

jag tycker om dem jätte mycket!

titta i mitt galleri

• Svar på tråden vad tycker ni om denna klänning???
  • MissladyLina

Modellen ser jättefin ut - färgen är lite stark för min smak men det kan ju kvitta eller hur ;) Jättefin modell på klänningen som sagt, något liknande jag själv tänkt mig åt mina tärnor faktiskt...

Lycka till!

• Luucie

Supersnygg! Både modell och färg.
    Jag är själv en pastell-tjej men är jättesugen på denna till sommaren

• fidar
    MissladyLina skrev 2009-01-02 22:32:33 följande:
    Modellen ser jättefin ut - färgen är lite stark för min smak men det kan ju kvitta eller hur ;) Jättefin modell på klänningen som sagt, något liknande jag själv tänkt mig åt mina tärnor faktiskt...Lycka till!
    åå vad glad jag blir, jag har så himla svårt att bestämma mig, hade tänkt mig något tubliknande först men så hittade jag denna och fastnade för den, men så har jag alltid problem med min beslutångest.. så jobbigt :(

jag vill ju ha en starkt lila färg så det passar kanonbra, men modellen.. tror den är ok? :)

skulle vara så skönt om man hittade några fina klänningar så man har det klart.. :)

tack för hjälpen!
  • fidar
    Luucie skrev 2009-01-02 22:35:12 följande:
    Supersnygg! Både modell och färg.Jag är själv en pastell-tjej men är jättesugen på denna till sommaren
    tack så mycket för kommentaren... känner mig säkrare nu, tror det har att göra med att jag själv inte använder sådan här modell av klänning..
  • fidar

alltså som jag känner mig osäker :(

• Pingi

Hej!'
    Hade något liknande på mina tärnor fast i grönt fins bild i mitt galleri de tyckte jätte bra om sina kläningar och de kostade inte mycket att få dem uppsydda i kina. Lycka till med valet

• fidar
    Pingi skrev 2009-01-02 22:41:03 följande:
    Hej!'Hade något liknande på mina tärnor fast i grönt fins bild i mitt galleri de tyckte jätte bra om sina kläningar och de kostade inte mycket att få dem uppsydda i kina. Lycka till med valet
    åå jätte fin :) väldigt lik..
    ja för den här klänningen kan dem ju ha sen också.. :)
  • Tindragull

Jättefina! Gillar den jättemycket.

• Comfortably numb

superfina! både färgen och modellen! ska ni ha bröllopet i ruinen? hur fint som helst!!!!!!

• fidar

Comfortably numb skrev 2009-01-02 22:53:20 följande:

superfina! både färgen och modellen! ska ni ha bröllopet i ruinen? hur fint som helst!!!!!!
    ja, jo jag tror att det kommer bli supervackert, hoppas det inte regnar :(

några av er som skall gifta er nu 2009?
Svar på tråden vad tycker ni om denna klänning???