• Mrs Baom

Det här med skor...

Jag ska ha en klänning i Ivory med ett silverband som går under bysten, har nu tänkt att jag kanske vill ha silverfärgade skor till istället för traditionella vita. Hur ser ni på det här med färgade skor till ert bröllop?? vårt tema för hela bröllopet går i silver och vitt.

Tacksam för svar:)

• Svar på tråden Det här med skor...
  • Bröllopsdrömmaren

tycker det låter som en jättesnygg matchning =)

• Milla84

Jag kommer ha ljusrosa skor och vårat färgtema är rosa och ljusgrönt. Så jag tror absolut att det kan bli bra.

• Luucie

Ja absolut jättesnyggt!
    Jag har aldrig gillat de traditionella vita brudskor som finns att köpa i varenda bröllopsaffär..ni vet vilka jag menar.

Färgade skor är skitsnyggt. Ha absolut silver. Själv tror jag det blir rosa eller svarta.

• lönnsjö

Det blir jättesnyggt!! Din klänning låter så fin Har du ngn bild?

• pandis81

ja har du någon bild på klänningen..??
    det låter jättefint. Kul att ta upp färgerna i temat på skor och kläder.

• baby78

Jag följer också färgtemat med mina skor...Guld, vita skor var aldrig något alternativ för mig (klänningen är ivory). Dessa skor kan jag dessutom använda senare!

• Comfortably numb

låter fint med silver

• Tant Doris

Vi har svart och silver som färgtema och mina skor är silverfärgade, så visst funkar det

• Igia

Absolut! Jag kommer ha blåa skor så vi följer oxå färgtema i våra kläder...

• fairytale of new york

Funderade själv på silver el grå skor till grå klänning men har inte hittat några ännu. Däremot så har jag prövat beställa från La Redoute några, men de hade för hög klack för mig. Så ett tips är att gå in på deras hemsida och kolla, såg att det var rea nu.

• Mrs Baom

Hej å tack för era svar!! det luta åt att det blir silverfärgade skor nu:) Finns bild i mitt galleri på min klänning:)

• gusdanima

Låter som en jätte fin kombination!
    Jag funderar också på att ha färgade skor, kanske röda, så det tycker jag absolut att man kan ha!

• feministbrud

Jag hade silverskor. Ville inte heller ha vita.

• FruLjungberg

jag tänkte ha röda skor till min klännign lite mer häftigt och följer vårt tema

• Mrs Baom

KUL att jag får så mycket respons och att det är fler som valt andra färger än vitt på sina skor!!

Tack å ha en fortsatt trevlig kväll!!

• 27juni2009

jag kommer ha svarta skor, kommer nämligen ah svarat detalje ri klänningen o har mer nytat av en svart finsko efter bröllopet än en vit

• Fenixx

låter jättefint. tycker det är roligt när skorna bryter lite mot klänningen så. läste i en bröllopstidning också att det var trendigt med.

ska själv ha matt guldfärgade skor till vit klänning.

• muriel

Verkligen fin klänning, passar jättebra med silverskor!
    Vi ska oxå ha tema vitt och silver, men bara på festen som vi har för vänner några veckor efter bröllopet.
    Jag ska ha benvit klänning, kan man ha vita skor då eller vad ska man ha? Behöver lite råd...

• Munchkin

Det blir jättesnyggt, själv hade jag superglittriga silverskor till min brudklänning

Svar på tråden Det här med skor...