Dalecarlia har någon varit där?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-04 20:31
Skickade visst iväg innan jag fått med länken
www.dalecarlia.se/index.htm
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-04 20:31
Skickade visst iväg innan jag fått med länken
www.dalecarlia.se/index.htm
Det är helt fantastiskt! Min syster gifte sig i Dalarna och vi bodde där allihop.
Jättegod mat, trevlig personal, fina omgivningar och utsikt, bekväma rum.
Kan verkligen rekommendera.
Åh vad kul o höra, fick tips från en kompis och det ser fantastiskt ut.
Kommer inte att åka på nån längre bröllopsresa, då det blir svårt att få barnvakt till barnen, men en liten sväng vill man ju iväg och då kan ju spa va bra.
Vi har tänkt typ 2 dygn.
Nu körde vi inga spa grejer när vi var där. Det fanns inte tid! Men som sagt, kanon ställe även om man inte gör det
Åk, absolut!
Jag gick gymnasiet i Leksand och vi hade studentbalen där "Dalle" är lätt det finaste i hotällberg
Tällberg är mysigt för en romantisk weekend tycker jag, vacker utsikt så det gör ont i magen och tillräckligt lite att göra i byn för att finna tid att bara rå om varandra och lata sig Om man ändå vill göra något evenemangsaktigt så rekommenderar jag att ni prickar in en konsert på Dalhalla om det är sommar, eller en hockeymatch i Ejendals Arena om det är vinter!
Japp det lutar nog åt detta ställe.
Gifter oss 14 februari och veckan efter är v 8 då har vi sportlov här, men visst är sportlovet v 9 däruppe?
Tänkte på om det finns plats på hotellet o så.
Vi kommer definitivt köra några spa-behandlingar när vi ändå är där.
Ska ta mig ett riktigt snack med gubben så gör vi nog en bokning i morgon.
Vi har ca 40mil dit tror jagmen det är ju nte så farligt när man ska va borta två dygn.
VINTERBRUD 090214 skrev 2009-01-04 21:17:05 följande:
Var där för några veckor sedan på konferens. Hade ett stort fint dubbelrum med härlig utsikt. Nyfallen snö så mysfaktorn var riktigt hög. God mat, bra service, mkt trevliga. Helt ok spa-avdelning (gjorde dock inga behandingar). Så helhetsintrycket var mycket bra.
Ni kommer säkert få det jättemysigt!