• bollöga

brudunderkläder

Hejsan! Snälla ni, ge mig tips på bra butiker i stockholm som säljer underkläder till brudar. Letar en korsett och vågar inte beställa online då jag inte vet min eg stl. Bor på på Åland och utbudet är inte direkt upphetsande... Gifter oss 14 feb så nu börjar jag få bråttom.

Hur har ni gjort, vanlig axelbandslös bh eller korsett av något slag????

• Svar på tråden brudunderkläder
  • Pärlan2009

Jag brukar köpa underkläder på Details. Superbra hjälp med att hitta rätt storlek. Fick veta att jag alltid köpt för stor vidd men för liten kupa. Nu sitter systrarna på plats:)

Details har flera butiker i stan de går säkert hitta på nätet. Dessutom har jag hört talas om en bra butik i Gamla stan men jag minns inte vad den heter.

• 3Jane

Köpte en axelbandslös bh på nk. Letade också som en galning innan jag hittade nån som passade.

• svartvitabruden

Underfin på drottninggatan är helgoa! Eller var när jag var där

Vill man ha billigare finns ju triumph som har en del vitt och naturfärgat mm

50 kg på 15 månader - start 090101
  • bollöga

ska kolla in dessa butiker! :) ni är änglar!

• hgav

Change är oxå bra. Se butikerna på www.change.se
    Mycket hjälpsamma och har bar urval på storlekar.

• Pumpkin

Jag gillar Change, Details, Sally&Sara och Samiras. Victor/Victoria och Gustav Mellbins ska vara bra också.

Alla älskar Skellefteå AIK
  • MulleNuh

?? Det är ju nåt utbildnings/kursställe!

hgav skrev 2009-01-05 10:44:43 följande:
    Change är oxå bra. Se butikerna på www.change.seMycket hjälpsamma och har bar urval på storlekar.
  • bollöga
    MulleNuh skrev 2009-01-05 12:06:10 följande:
    ?? Det är ju nåt utbildnings/kursställe!
    visst är det! men om man söker på change.com går det bättre
  • GoS09

Kul med en till ålänning! ;) Eller jag flytta ju därifrån för ca 6 år sen nu så att...
    Men jag var runt o snurra i samma ärende som dig idag i Sthlm. Change är jättebra, finns bland annat i Täby på väg in mot Sthlm, perfekt läge från båten :)
    Details finns bland annat bakom Åhlens city mot Vasagatan. Jättebra! Gustav Mellbin i gamla stan e riktigt bra o serviceminded som vi ålänningar inte är vana med i underklädessammanhang. Men jag behövde inte ens säga storleken när hon kom fram med rätt grejer! Sen finns ju Triumpf, Ajas i Sturegallerian.

• bollöga

vad glad jag blir! nej vi är ju int direkt vana vid service när det gäller underkläder vi nej. ska försöka ta oss in till helgen och se vad jag kan hitta... skall ta dina tips med så jag säkert hittar! Tack snälla!!

• GoS09

Skriv ut karta på eniro o ta med, jättelätt :D Kan ju kännas fånigt med karta men ingen känner ju en så shit the same :)

Svar på tråden brudunderkläder