• MissMarika

Bara brudnäbb?????

Mitt syskonbarn som är 9 år är ju lämplig kandidat till brudnäbb...

Jag har två frågor!

1. Är det konstigt att bara ha en brudnäbb, inga tärnor eller sp?????

2. Vem betalar brudföljets kläder....????

• Svar på tråden Bara brudnäbb?????
  • HelenaOlivia

Jag ska bara ha tärnor... Jag tror man får göra precis som man själv vill för det är ju Eran dag så Ni bestämmer.

• passionsblomman

Jag tycker inte det är ett enda smack konstigt!
    Kommer själv inte att ha ngn tärna men vill vår son vara brudnäbb så vore det kul. Det är det barn som ska vara med i följet får man kanske betala deras kläder? iallafall om det ska vara särskilda kläder. det blir väl lite konstigt att be deras föräldrar bekosta dem...tror jag?

• ozita

Vi ska ha mina brorsdöttrar som näbbar (de är tvillingar och kommer vara 6 år när vi gifter oss), men varken tärna eller bestman. Jag tror inte det kommer se konstigt ut. Vi kommer betala deras klänningar, även om det kommer vara klänningar som de kanske kan använda vid andra tillfällen tycker jag att det känns rätt.

• Juni2009

Nej det är inte konstig att bara ha näbbar.

Vi ska ha 2 tärnor (min systrar) och en bestman (sambos bästis)
    Sen ska vi ha 3 näbbar (våra barn) dom kommer kanske gå med tärnmor o bestman sen får vi se om dom vill stå framme med mina systrar eller gå o sitta med mormor eller farmor/farfar.
    Dom får bestämma själv.

Sen vi kommer att ha 3,5 mån bebis då vi gifter oss (jag är höggravid just nu o BF 22 februari) så jag kan inte säga nu om jag eller sambon ska bära bebis eller bestman eller tärnor eller får han/hon vara med mormor som sitter därborta eller vad det kan bli.
    Vi vet inegnting just nu.
    Det beror ju på hur februaribebisen är.

Lycka till med planering!

Svar på tråden Bara brudnäbb?????