• Solros 2009

    Ingen svensexa

    Sambon har just deklarerat att han ABSOLUT INTE vill ha någon svensexa - om grabbarna kommer att dra ut honom kommer han att ställa in hela bröllopet! Hur ska jag framföra detta till hans kompisar och mina kompisars respektive?

  • Svar på tråden Ingen svensexa
  • älskarlivet

    Det är väl bara säga det rakt ut? Varför försöka inlinda det i något?

  • älskarlivet

    Sen kan jag tycka det är lite trmasigt att säga att man ställer in bröllopet om det blir svensexa... Då blir ju du "straffad" för det..

  • Solros 2009

    Ja precis, det är ju jag som blir "straffad". Ska säga det rakt ut men vill ju inte att det ska uppfattas på ett tråkigt sätt. Han VILL verkligen inte, han är inte den "typen" om det nu finns någon typ för detta.

    Jag är själv inte speciellt intresserad av möhippa av den sorten, alltså att springa omkring utklädd och göra en massa "hyss", inte något intresse av det alls faktiskt. En lugn och mysig kväll med tjejerna med god mat skulle jag vara alldeles nöjd med.

  • Nossnevs

    Varför skall Du framföra det?
    Är han en sån "toffel" han inte kan stå för vad han tycker inför sina kompisar?

    Var ärliga så det inte blir några missförstånd.

  • Solros 2009

    Nä, ingen toffel Saken är att han faktiskt SAGT detta till sina kompisar men de gjort en jättegrej av att han inte VILL och MINSANN ska ge honom en svensexa han aldrig glömmer....tråkigt tycker jag.

  • 27juni2009

    de blir väl lätt så att då sk ade slå till rejält o "jävlas mer" bara för man säger så, ajg vill inte helle rut o skämma ut mig men de knns typ lönlöst att säga....

  • Nossnevs

    Solros 2009 skrev 2009-01-05 20:34:34 följande:


    Nä, ingen toffel Saken är att han faktiskt SAGT detta till sina kompisar men de gjort en jättegrej av att han inte VILL och MINSANN ska ge honom en svensexa han aldrig glömmer....tråkigt tycker jag.
    Eller bara jävlas de med han för att göra han nervös.

    Ha alltid dörrarna låsta ;)
Svar på tråden Ingen svensexa