• Carolineee

Gåva till gästerna?

Vi vill gärna ge våra gäster en gåva att ta med sig hem efter bröllopsfesten. Vad tänker ni ge som gåva om ni tänker ge någon? Behöver lite inspiration :)

• Svar på tråden Gåva till gästerna?
  • sokkerstruten

Vi kommåer ha favouraskar med personliga M&Ms i. Två färger, med det klassiska M:et på ena sidan på alla och på andra sidan står det på vissa "Emilie & Linus" och på vissa står det "7 feb 2009"...! :)

www.mymms.com/customprint/&sc_cid=C_L1_37_N00_MA9BLN00CL137111

• Pidis

sokkerstruten skrev 2009-01-05 23:25:19 följande:
    Vi kommåer ha favouraskar med personliga M&Ms i. Två färger, med det klassiska M:et på ena sidan på alla och på andra sidan står det på vissa "Emilie & Linus" och på vissa står det "7 feb 2009"...! :) www.mymms.com/customprint/&sc_cid=C_L1_37_N00_MA9BLN00CL137111

Hur mycket är 7oz?? Hur många personer räcker det till???

• J D

Carolineee skrev 2009-01-05 23:09:55 följande:
    Vi vill gärna ge våra gäster en gåva att ta med sig hem efter bröllopsfesten. Vad tänker ni ge som gåva om ni tänker ge någon? Behöver lite inspiration :)

Jag tycker helt klart att ni ska ge ngt som går att äta upp ganska omgående. Om vi ska ge ngt så ger vi nog choklad/favoritgodis i en ask.

• I vått och torrt

vi ska ge dem servettringar i form av en diamantring, vi kommer att använda dem i dukningen då vi har diamant tema och sedan sätta placeringskorten i serviettringen som dessutom håller servetten på plats..

Hittat dem här.. snygga va?

www.festingen.se/product.asp

• J D

I vått och torrt skrev 2009-01-06 11:29:47 följande:
    vi ska ge dem servettringar i form av en diamantring, vi kommer att använda dem i dukningen då vi har diamant tema och sedan sätta placeringskorten i serviettringen som dessutom håller servetten på plats..Hittat dem här.. snygga va?www.festingen.se/product.asp

Visst säkert jättesnyggt för ert tema, men som gäst skulle jag inte vilja ta hem den. Men ni känner ju era gästers smak bäst.

• Emmas syster

Ngt att äta upp om det ska vara ngt alls

Allt annat har vi antingen lyckats glömma eller slängt när vi kommit hem. Jag vill inte ha en massa krafs liggande som inte är min stil (för hittills har det bara varit krafs, som hjärtan med namn, glas med namn och datum, servettringar med namn osv)

• Emmas syster
    sokkerstruten skrev 2009-01-05 23:25:19 följande:
    Vi kommåer ha favouraskar med personliga M&Ms i. Två färger, med det klassiska M:et på ena sidan på alla och på andra sidan står det på vissa "Emilie & Linus" och på vissa står det "7 feb 2009"...! :) www.mymms.com/customprint/&sc_cid=C_L1_37_N00_MA9BLN00CL137111
    Har ni skickat via en amerikansk adress?
    Det står ngt om att de inte skickar tryckta m&m's internationellt :(
  • Comfortably numb

min sambos familj är från dalarna så vi kommer ha 13cm dalahästar specialbställda med vårt färgtema som bordsplacerings "lappar" våra namn på ena sidan och gästens på andra....

vi har 16 gäster, alla nära släkt, så tror de kommer uppskatta det...

en av mina vänner hade målat gästens namn på vinglasen, delvis var det super för att hålla reda på sitt glas, och de är kul att plocka fram ibland och dricka ur

• Jiel o Deps

Är det någon som ska ge något till sin VF? Vi ska inte bjuda med honom på middagen, men det känns som man kanske borde ge honom någon form av uppskattning (om han är bra alltså... ). Vad tycker ni?

Svar på tråden Gåva till gästerna?