Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!
Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.
Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.
Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.
Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.
Nu har vi fått ett återbud på gästlistan, en som skulle åka utomlands.
Har ni förresten fått nån möhippa än? (för det är väl mest tjejer här inne)
Någon blivande man som fått sven6a?
Jag vet att det planeras men inte när, känns lite jobbigt, jag vill ju veta...
Min blivande var i tyskland förra helgen.
Vi räknade en massa innan de åkte.
Sparade inte så mkt som vi hoppats men hela kalaset med diesel och färjor gick på 3700kr.
Skulle ha gått på ca 4600kr på systemet.
Nu köpte han några extra plattor öl, så vi fick igen lite på resan. Folk som frågade om de fick köpa när vi ändå skulle ner.
Såhär i efterhand känns det bra, men jag var skeptisk innan. Men varje liten krona man kan spara är ju guld värd.
Nu för en liten stund sen så ringde ett par kompisar till oss och då satt de och planerade sven6a. De skulle höra ett par grejer med mig, men själv fick jag inte reda på nåt
Ja det är verkligen spännande.
Vore ju rätt roligt om de lyckas få till samma dag, och fixar barnvakt o allt...
Vi har köpt:
Vitt vin BIB 5st
Rött vin BIB 5st
Öl (ett x antal plattor, tar med ca 8 till festen, vilket jag tror är mkt, men bättre det blir över)
Likörer 2 Sheridan (den två färgade svart o vit, en favvo) + 2 Dooley´s
Whiskey
Usch o fy nu har jag gått igenom influensan, det var inget roligt fick feber i söndags och har i stort sett legat sen dess. Igår blev det mannens tur, idag den yngsta dottern så det är full sjukstuga, tur jag känner mig något bättre idag.
Jag provade att skriva ut i a5 format, men jag tyckte inte att det blev bra, texten fyllde liksom inte hela pappret uppifrån.