• kickan70

bröstförstoring

Hej! Är ny på det här forumet. Undrar om det är någon mamma som har ammat barn och sedan gjort en bröstförstoring. Jag ska göra en snart, ska bara ringa och boka en tid. Men är lite rädd för operationen. Mvh kickan70

• Svar på tråden bröstförstoring
  • DiamondLover

Jag hade ammat två barn innan jag gjorde bröstinplantat.. Viktigt att Du inte skaffar barn för tätt inpå, går upp eller ner för mycket i vikt under ca en 5års period.

Det jag var mest nervös över var att inte vakna ur narkosen o att brösten skulle bli helt totalt misslyckade... Men Jag sitter ju här nu o e super nöjd!!
    Samma dag, senare efter OP när jag kom hem, släppte nervösiteten så jag låg o hoppa i sängen. Så mkt skaka jag. Mamma höll fast mig o satte handduk i munnen för att jag inte skulle bita mig själv... ha ha ha Två duntäcken o tre filtar, ändå frös jag! Sen fick jag så jävla ont!!
    Skrek t mamma att hämta filékniven o sprätta ut skiten!

Mycket tacksam över att hon inte gjorde det, för tre dagar senare dansa jag bugg på krogen! Det gör olika ont på alla, sen beror det på om du lägger inplantatet framför lr bakom bröstmuskeln!

Svar på tråden bröstförstoring