Bilder från vårt bröllop
Hej!
Här finns bilder från vårt bröllop om ni vill se
www.spira-kortdesign.se/annaochrobert/fotogalleri-brollopet/index.htm
Lycka till med er planering!
Hej!
Här finns bilder från vårt bröllop om ni vill se
www.spira-kortdesign.se/annaochrobert/fotogalleri-brollopet/index.htm
Lycka till med er planering!
Grattis!
Men så fina ni är! Väldigt vackra utomhusmiljöer, var är ni någonstans?
Vilka fina bilder! Vad kostade den fotografen? Var hon/han med er hela dagen och kvällen?
Vi blev fotade vid Görväln slott i Järfälla, super fin miljö. Fotografen Lene K var helt fantastisk och var med oss hela dagen fram till första talen på middagen. Jag tror vi betalade runt 22000.
Superfina bilder! Precis såna jag också önskar.
Var det värt att ha fotografen med såpass länge? Vår fotograf har två paket, det första vilket vi har bokat så ingår det portträttfoton, vigsel och kramar på trappan. Det andra som vi funderar på är han även med på festen en del. Men vi har inte bestämt oss än.
22.000kr galen mkt!, men underbara bilder!!
Åh va fina ni var! Underbara bilder!
Hemlig 2009 Det var absolut värt att ha med fotografen hela dagen, man behövde inte oroa sig om att något inte skulle komma med på bild. Skulle jag i efterhand välja mellan de två paketen som din fotograf har så skulle jag nog rekomendera det första paketet. Vi fick väldigt mycket bilder från festen som våra vänner tog. De finaste bilderna som vår fotograf tog är de innan och under vigseln, väldigt mycket känslor under de timmarna
22000 kr är väldigt mycket pengar men vi valde att prioritera det och jag ångrar mig inte en sekund.
Lycka till!
Tusen tack för dina tankar. Sånt här vet man ju inte i förväg. Nu är vår fotograf inte i närheten så dyr som er, dessutom är det en bekant till min sambo så vi får 20% rabatt. Men paket 2 är ju ändå dyrare än paket 1, pengar som kan gå till annat.
Återigen, ni var verkligen fina!