Höstbröllop!
Nästa höst är det dax för vårt bröllop!! Någon som har ideer eller bilder från ett hösligt bröllop! Vet inte vad jag ska hitta på för dukning!
Nästa höst är det dax för vårt bröllop!! Någon som har ideer eller bilder från ett hösligt bröllop! Vet inte vad jag ska hitta på för dukning!
Vi gifte oss i oktober förra året (ojj, det låter ju helts plötsligt som om det var en evighet sedan). Som bordsdekorationer hade vi torkat vete samt prydnadspumpor i olika storlekar och färger som svärföräldrarna hade odlat. Blev jättefint.
Länken till våra bilder finns i min presentation.
Vi fotades i Hagaparken bland alla vackra höstlöv.
Innan vi satte oss till bords skickade våra gäster upp asiatiska rislyktor (vi fick väl iväg ca 30 st) otroligt stämningsfullt i höstmörkret.
Annars kan ju bara höstlöv, mossa, kottar, vackra grenar eller annat från höstnaturen bli jättefint tillsammans med en massa, massa ljus bli vackert som bordsdekoration.
Planerar också bröllop nästa höst! Läste någonstans att man kan ha kastanjer som bordsdekoration - det tror jag att det blir för oss. + ev något annat material från naturen, som vackra grenar el dyl. Men höstlöv känns svårt - blir inte de torra och tråkiga ganska snabbt?
Rönnbär är ju fint med. älskar höstbröllop och dess färger.
Ja, ljus och kottar doppade i glitter blir alltid väldigt fint. Både ekologiskt och glamoröst. Men vilken musik passar bäst på ett höstbröllop?