• Rodenröd

Höstbröllop!

Nästa höst är det dax för vårt bröllop!! Någon som har ideer eller bilder från ett hösligt bröllop! Vet inte vad jag ska hitta på för dukning!

• Svar på tråden Höstbröllop!
  • hgav

Vi gifte oss i oktober förra året (ojj, det låter ju helts plötsligt som om det var en evighet sedan). Som bordsdekorationer hade vi torkat vete samt prydnadspumpor i olika storlekar och färger som svärföräldrarna hade odlat. Blev jättefint.
    Länken till våra bilder finns i min presentation.
    Vi fotades i Hagaparken bland alla vackra höstlöv.
    Innan vi satte oss till bords skickade våra gäster upp asiatiska rislyktor (vi fick väl iväg ca 30 st) otroligt stämningsfullt i höstmörkret.

• hgav

Annars kan ju bara höstlöv, mossa, kottar, vackra grenar eller annat från höstnaturen bli jättefint tillsammans med en massa, massa ljus bli vackert som bordsdekoration.

• MTTM

Planerar också bröllop nästa höst! Läste någonstans att man kan ha kastanjer som bordsdekoration - det tror jag att det blir för oss. + ev något annat material från naturen, som vackra grenar el dyl. Men höstlöv känns svårt - blir inte de torra och tråkiga ganska snabbt?

• Fenixx

Rönnbär är ju fint med. älskar höstbröllop och dess färger.

• WhiteWeddingAgain

Ja, ljus och kottar doppade i glitter blir alltid väldigt fint. Både ekologiskt och glamoröst. Men vilken musik passar bäst på ett höstbröllop?

Svar på tråden Höstbröllop!