Inlägg från: Nightingale |Visa alla inlägg
  • Nightingale

Kalrstadbrudar del 5

Jag hänger på här jag oxå, gifte mig 080808. Kan säkert bidra med några tips.

Kan rekommendera min fotograf Jennie-Lee. Hon bor visserligen i dalarna men kan säkert tänka sig att åka till nordvärmland iallafall.

hemsida: jennie-leeart.com

• Nightingale
    Mirri skrev 2009-01-19 23:11:39 följande:
    Night: Håller förresten med. Hon verkar vara en super duktigt fotograf. Bilderna på er är ju jätte snygga men det har jag sagt förut Sånt får man ju faktiskt inte med amatörfotografer även om det också kan bli jätte bra. Vi blev ju nöjda men det är ju inte samma grej faktiskt.
    Hon är ingen fotograf, bara en vanlig tjej med bra kamera!
    talang kanske?? Jag är hursomhelst hur nöjd som helst!
  • Nightingale
    Boomtown skrev 2009-01-25 22:25:07 följande:
    Redan gjort för ett par dagar sen men hon har inte svarat. Såg ditt tidigare inlägg att du rekommenderade henne Hur mycket kostar hon?
    Jag vet inte vad hon kostar. Det är en kompis till mig, så hon fotade gratis! jag ska be henne kolla fotomailen, vet att hon har mkt nu!
  • Nightingale

Jag säger oxå Drakes som tips på florist.

De fick fria händer av mig, det enda jag sa var spretigt och rosa. Det blev kanonbra!!

• Nightingale

Vi hade en lokal helt i furu, det funkade jättebra att hänga upp lakan på kortsidan bakom oss och sen dekorera med ljusslingor lite varstans. Blev kanonsnyggt! Jag tänkte inte ens på furukänslan! Hade ljus och värmeljus precis överallt!

Svar på tråden Kalrstadbrudar del 5