Kalrstadbrudar del 5
Går och väntar på att klänningen ska komma så jag kan få prova den i den rätta färgen, ivory. Tror den kommer att kännas ännu bättre då.
Hej brudar.
Vill bara tipsa om att Hallbergs guld har en 25% rabattkupong på valfri diamantring i Amelia brud och bröllop!! Jag hade tänkt att köpa i min favoritjuvelerar-butik, men med 25% där så kan jag inte. 2500kr i rabatt är lite för mycket att spela med...
Bara ett tips...
Hörrni!
Vad ska man ha för underkjol egentligen??
Jag vill inte ha en kjol som svänger fram och tillbaka som en pendel...är det en vanlig tyllunderkjol jag ska ha då? (Finns det?)
Vad tror ni passar bäst till min klänning?
Nu har vi betalat handpenningen på ringen så den är beställd. Känns otroligt skönt att ha bestämt sig. Inte ett svårt val ringmässigt, men kostnadsmässigt var det värre. Men men, vi får spara på något annat. Är ni klara med era ringar?
Idag har min blivande skrivit ingångsmarchen som vi ska ha till vårt bröllop. (Ja, det är ju inte alls någon march, men det kallas kanske så ahr jag fått för mig.) Himmel vad jag blev rörd. Jag blundade medan jag lyssnade och föreställde mig hur kyrkdörrarna öppnades...och när låten var slut så rann tårarna. Jag är så stolt över min man som är så begåvad! (Sorry, nu skryter jag!) Nu känns det verkligen att det är nära....