• berglinlindström

finskor i stor storlek

Jag har stort proplem med skor jag har storlek 44-46 i storlek är det nån som kan tipsa om bra butik (stockholm/norrtälje/uppsala) eller på nätet det gjäller dam.

• Svar på tråden finskor i stor storlek
  • shakynose
    berglinlindström skrev 2009-01-09 16:58:51 följande:
    Jag har stort proplem med skor jag har storlek 44-46 i storlek är det nån som kan tipsa om bra butik (stockholm/norrtälje/uppsala) eller på nätet det gjäller dam.
    Kanske lite knäpp idé men...
    Jag har en killkompis som brukar transa vid festliga tillfällen, och jag vet att det finns en affär med finskor i större storlekar någonstans i sthlm där han brukar handla. Ska försöka kolla upp det om du vill!
  • berglinlindström

shakynose skrev 2009-01-09 17:59:52 följande:
    Kanske lite knäpp idé men...Jag har en killkompis som brukar transa vid festliga tillfällen, och jag vet att det finns en affär med finskor i större storlekar någonstans i sthlm där han brukar handla. Ska försöka kolla upp det om du vill!

Ja tack. Jag har så svårt att hitta skor.

• Fenixx

har du försökt att söka på utländska sajter och ebay? kan tänka mig att det kanske finns mer utbud där.

• Fjosok

Är jag den enda som tycker att såväl finskor som polskor får en smålustig touch

Tipsar dock på lite allvar om www.ebay.co.uk (Ebay UK)

• berglinlindström

Pärlan2009 skrev 2009-01-10 09:30:53 följande:
    Jag har inte köpt mina skor ännu men funderar på att använda www.pernillasbrudbutik.se/butik/ Kingsize skor: www.kingsizeskor.se/ är ett annat alt.Lycka till.

det första har jag oxså börjat fundera på

tack alla som get mig råd

• fru AM

Vet att Jerns (butik tex på Drottninggatan i Sthlm) har större storlekar än normalt, men vet inte upp till vilken stl ...

• berglinlindström

fru AM skrev 2009-01-13 17:13:09 följande:
    Vet att Jerns (butik tex på Drottninggatan i Sthlm) har större storlekar än normalt, men vet inte upp till vilken stl ...

jag tror att dte är den butiken som jag letat efter för jag vet att dte ska finnas 1 butik med stora storlekar.ska in snart till stockholm så jag ska kika tack

• Cantaton

Som någon nämnde tidigare har Jerns på Drottninggatan lite större storlekar. Jag har 42 och jag vet att det fanns flera storlekar större än så...

Men den butik du förmodligen tänker på är King Size Skor på Tegnérgatan. www.kingsizeskor.se/ De har storlekt 42-46 i damskor.

Svar på tråden finskor i stor storlek