finskor i stor storlek
Jag har stort proplem med skor jag har storlek 44-46 i storlek är det nån som kan tipsa om bra butik (stockholm/norrtälje/uppsala) eller på nätet det gjäller dam.
Jag har stort proplem med skor jag har storlek 44-46 i storlek är det nån som kan tipsa om bra butik (stockholm/norrtälje/uppsala) eller på nätet det gjäller dam.
Ja tack. Jag har så svårt att hitta skor.
har du försökt att söka på utländska sajter och ebay? kan tänka mig att det kanske finns mer utbud där.
Är jag den enda som tycker att såväl finskor som polskor får en smålustig touch
Tipsar dock på lite allvar om www.ebay.co.uk (Ebay UK)
Jag har inte köpt mina skor ännu men funderar på att använda www.pernillasbrudbutik.se/butik/
Kingsize skor: www.kingsizeskor.se/ är ett annat alt.
Lycka till.
det första har jag oxså börjat fundera på
tack alla som get mig råd
Vet att Jerns (butik tex på Drottninggatan i Sthlm) har större storlekar än normalt, men vet inte upp till vilken stl ...
jag tror att dte är den butiken som jag letat efter för jag vet att dte ska finnas 1 butik med stora storlekar.ska in snart till stockholm så jag ska kika tack
Kolla in den här bloggen, massa tips
giraffen197.webblogg.se/2007/august/
Sen hoppas jag att du inte kört fast på att skorna ska vara vita...Det är jättesnyggt att bryta av med en färg
Som någon nämnde tidigare har Jerns på Drottninggatan lite större storlekar. Jag har 42 och jag vet att det fanns flera storlekar större än så...
Men den butik du förmodligen tänker på är King Size Skor på Tegnérgatan. www.kingsizeskor.se/ De har storlekt 42-46 i damskor.