• jojoånick09

bra fotograf i göteborg

suttit nu och kollat runt lite på fotograf och vet om att det är en av de mest viktiga i hela arragemanget och att man måste vara ute i god tid för att få en..
    undrar om ni har några ni kan rekomendera?

• Svar på tråden bra fotograf i göteborg
  • Fenixx

Eva Quirbach ska vi ha. jättetrevlig och tillmötesgående, och fina kort såklart.

• Comfortably numb

vi ska också ha jenny Blad, duktig och hon var supertrevlig!

• sokkerstruten

ok!

Vad kul att ni känder er nöjda! Eftersom vi bor i usa så har vi inte träffat henne än! Men det känns jätte bra!

ska ni ha en timme halvdag eller hel dag?
    Comfortably numb skrev 2009-01-11 01:06:51 följande:

vi ska också ha jenny Blad, duktig och hon var supertrevlig!
  • Nasoleh

Vi har bokat eva quirbach efter mycket letande blad fotograferna i området.

• Comfortably numb

det blev i princip heldag för oss, från förberedelserna tills första talet ca 11-18 känns värt pengarna när vi får så fina bilder att blicka tillbaka med!

sokkerstruten skrev 2009-01-11 04:00:30 följande:
    ok! Vad kul att ni känder er nöjda! Eftersom vi bor i usa så har vi inte träffat henne än! Men det känns jätte bra! ska ni ha en timme halvdag eller hel dag?Comfortably numb skrev 2009-01-11 01:06:51 följande:
  • linvinter
    Fenixx skrev 2009-01-11 00:09:35 följande:
    Eva Quirbach ska vi ha. jättetrevlig och tillmötesgående, och fina kort såklart.
    Vad kostar det att anlita henne? KOllade lite på hennes hemsidan och bilderna var helt underbara!
  • Nasoleh

Tror vi ska betala 5500 till Eva. Då fotar hon oss innan vigseln, under vigseln och efter på kyrktrappen. Kommer inte ihåg hur många bilder vi får för det, men vi får bilderna på dvd efter plus en del utskrivna också. Men eftersom jag inte har papprena här, så kan jag inte svara mer exakt än så just nu, var längesedan vi bokade. Maila henne så får du veta! Hon har ju andra alternativ också såklart.

• linvinter

Nasoleh: Jag mejlade Eva för 1 vecka sen man har inte hört något. Brukar hon vara seg att svara på mejl?

• Persianbride2009

Niel Photography!!! Helgrym kille!!!

• Fenixx
    linvinter skrev 2009-02-22 21:46:10 följande:
    Nasoleh: Jag mejlade Eva för 1 vecka sen man har inte hört något. Brukar hon vara seg att svara på mejl?
    nej hon har svarat snabbt när jag mailat med henne flera gånger och skickat över olika prisförslag och paket. varit väldigt tillmötesgående.
    men klart dem har väl mycket att göra imellanåt.
  • Nasoleh

linvinter Kanske på semester såhär i sportlovstider?

• linvinter

Det är sant.. tänkt inte på sportlovet.. Bara jag som är lite uppspelt och vill ha svar nu! hihi

Niels verkar duktig, har mejlat han också.

• linvinter

Eva svarade idag och hon var ledig på vår dag! Så nu har jag svarat tillbaka att vi skulle vilja boka henne, hoppas på att få ett ja tillbaka!

• misselise

Hej Persianbrida2009 och bauti, vi har bokad nielsphotography också. Kul!!!! Han är jätte trevlig och otroligt bra. Vill inte vänta längre.......

• Persianbride2009
    misselise skrev 2009-02-25 20:15:53 följande:
    Hej Persianbrida2009 och bauti, vi har bokad nielsphotography också. Kul!!!! Han är jätte trevlig och otroligt bra. Vill inte vänta längre.......
    INTE JAG HELLER!!!!!!!!!! Jag längtar som bara den nu!
    Visst är han go'?! Tycker han är så enkel och trevlig. Ser verkligen fram emot detta nu!
  • alm1

Det är svårt att hitta riktigt bra fotografer.
    Vi blev jättenöjda, fotografen la upp våra bilder på hemsidan:
    www.fotogenicco.com

Svar på tråden bra fotograf i göteborg