Vad sjka man ge tärnorna?
Köper ni nått till era Tärnor och mashalkar o bestman?
Jag ska ha 4 tärnor och det ska stå likamånga Killar på M2b sida.
Ska man köpa?
I så fall vad?
Köper ni nått till era Tärnor och mashalkar o bestman?
Jag ska ha 4 tärnor och det ska stå likamånga Killar på M2b sida.
Ska man köpa?
I så fall vad?
Min tärna fick en graverad vas
Ett litet smycke?
Jag funderar starkt på att köpa sötvattens pärlörhängen, antingen med vidguld som plopp bak eller vanligt guld...som dom även kommer att ha på bröllopet...
Har hittat 6-7 mm i diametern för 190 kr!
Jag ska gifta mig i maj men jag visste redan att jag skulle ge något till mina kusiner som ställer upp med sånghäfte och lekar. Jag gick ut o handlade halsband o armband på 70% rabatt :D nu på julrean :D
Jag har ju 4 tärnor, så nått fint halssmycke kanske? Det får inte bli för krystat, jag vet att dom inte förväntar sej nått då alla blivit väldigt glada och ser det som en stor ära att vara tärnor.
Bröllopet i sej kommer vara ganska enkelt.
Men vad ger man till Killarna, alla dom är ju 24 endel 25 vid den tiden och är inte dom grabbarna som har hus o barn som vi.svårt..
Till linus bestman blir det en låda med ett cigarr sett, en avsnoppare, fodral till cigarr och en tändare... allt i en ask..
Till bestman och toastmaster blir det manschettknappar och till mina 2 tarnor samt toastmadame blir det fina halsband. Har kopt dem pa barncancerfondens hemsida sa en del av priset gar till ett fint andamal oxa, det tycket jag gjorde det extra bra!
(ursakta stavningen, ar utomlands och saknar vissa bokstaver)
Till vår best man kommer vi ge manchettknappar och tärnan får håruppsättningen och ant. sminkning...
Du kanske kan ge dem lekfulla cuff links (manschettknappar) med typ Darth Vader eller ngt. Finns på ebay, sök cuff links lego, cuff links star wars/darth vader eller ngt. Min fästman är 24-25, utan barn och han tyckte iaf att det var kul att få i julklapp. Kan ju dock vara en idé att kolla om de använder skjortor med manschett först...
Jag gav min tärna en supersnygg ring. Hon använder den jättemycket har jag sett så det är roligt.
Min tärna fick ett jätte fint armband, vår toastmadame fick ett halsband och vår bestman fick....shit jag kommer inte ihåg.
sokkerstruten :
Var hittade du det någonstans:)
det vill jag med veta =)
passar nog bättre till grabbarna grus, dom använder aldrig manchettknappar annars liksom.
Till bestman, tärnor och toastmadame bjuder vi på övernattning på slottet. Sen betalar vi tärnornas klänningar.
Toastmadame ska nog få något mer, för hon har fått väldans massa grejer att hålla koll på. Kanske en skön massage eller nåt.
Tärnorna (2 st) får klänningen de ska ha på sig, halsband och örhängen som jag har gjort (som passar klänningen) och kit med matsked, tesked mm i form av hjärtan. Jättesöta!
Killarna (2 st) har vi fortfarande inte bestämt, kanske en flaska whiskey. Det är så svårt att köpa till killarna!!