• carolaj83

hår och smink

håller på att knåpa lite på vår budget och ska väl snart börja gå runt på stan o kolla priser på hår och smink

undrar lite över vad ni har betalat/kommer betala för detta, så man vet vad som är billigt/dyrt

och hur tidigt man bör boka?

• Svar på tråden hår och smink
  • SommarNoll9

Jag kommer att få betala ca 2300 för håruppsättningen, då ingår konsultation och provuppsättning. Smink har jag tur att en kompis som är make-up artist fixar, men jag har kollat runt och det verkar kosta ca 700 kr här i Umeå där jag bor.

Min frisör har jag redan pratat med, mycket just för att vi gifter oss 1 augusti så han inte ska vara bortrest Han har sagt att han ska planera sin semester utifrån detta

• anapanasiti

Jag betalar 1800 för håruppsättning och jag bokade i december (gifter mig i augusti). Frisören hade redan fått in några boknngar... så det är nog bra att göra det så snart som möjligt.

• Flisa80

Jag betalar 2300 för hår och smink, då ingår konsultation och provupps. Bokade för nån månad sedan, minst, men 13 juni är ju dessutom studentbalen på i Värmland, så det började redan då bli uppbokat...

• carolaj83

2300:- lät ju billigt för både hår o smink

• AIE

2300kr ÄR billigt! JAg kommer betala 2800 kr för bara håruppsättningen. Då ingår provuppsätting o bubbel samt att jag o mina väninnor får salongen själva.
    Men sminka mig ska jag göra själv tror jag ...

Svar på tråden hår och smink