• smultrontopp

Bröllop 080809

Någon mer som gifter sig samma dag som vi? hur långt har ni kommit i planeringen?

• Svar på tråden Bröllop 080809
  • Finyare

Jodå, vi hoppas på att gifta oss samma datum. 080809.

Men min toastmaster och hans sambo som skulle fixa mitt hår drar iväg på 4v. semester och kanske inte "hinner" hem till bröllopet, så vi får se om det flyttas eller ej.
    Vi hoppas på att dem kan åka någon vecka tidigare så dem hinner hem.
    Planeringen är i full gång, kyrka bokad, krona bokad, klänningar ska provas och väljas ut,festlokal ska bokas, ringar ska beställas. Det är vad vi har gjort i våran planering än så länge

• AnCo

Jodå, vi ska också gifta oss den dagen. Bara 208 dagar kvar...
    Hitills har vi:
    * Bokat präst
    * Bokat kyrka
    * Bokat fästlokal
    * Genomfört äktenskapssamtal med prästen (Katolsk)
    * Nästan klar med alla inbjudningskort
    * Bokat tid för klänningsprovning
    * Bokat fotograf
    * Provätat och betämt menyn
    * Skapat hemsida, men vägbeskrivning logi förslag mm.
    * Toastmaster funnen
    * Solist bokad
    * Transport från kyrkan organiserad
    * Bröllopsnatten bokad
    * Brunch dagen efter beställd (catering)

Sitter nu och tittar på bröllopsresan.

• Nlie

Samma datum här med
    Inte lika långt fram i planeringen som Anco men har bokat lokal, tårta, pratat mat, halvbokat präst, bokat upp tärna, bestman och toastmaster, bokat bröllopsnatt och börjat titta på alternativ till inbjudningarna.

Hur går det själv?

• AnCo

Så nu är inbjudningskorten klara!
    Bilder finns i galleriet.

• J D

Om du menar 8/8 -09 så ja, då ska vi ockå gifta oss. Håller på med inbjudningskorten nu men de ska inte ut förrän om tre-fyra mån. Har skickat save the dates så .

• W2B Blom

Här är en till som ska gifta sig den 8/8 2009. *längtar* Vi har planerat det mesta så det känns bra att vi har bra koll på läget! Fast det är lite saker kvar att göra förstås!

♥ Bästa skönhetsmedel är lycka! ♥
  • MammaMiaa

Här är en till som gifter sig den 8/8-09. Jag ska gå på bröllopsmässa på lördag med min blivande man.

• MammaMiaa

Vad har ni tänkt för kläder till era brudnäbbar. Vi har beställt två klänningar från Ellos som våra tjejer ska ha på sig. Jag vill att de ska kunna röra sig fritt. Jag älskar riktiga brudnäbbs kläder men inte priset. Dessa klänningarna kan de ha fler gånger.

• J D

MammaMiaa skrev 2009-01-28 17:27:52 följande:
    Vad har ni tänkt för kläder till era brudnäbbar. Vi har beställt två klänningar från Ellos som våra tjejer ska ha på sig. Jag vill att de ska kunna röra sig fritt. Jag älskar riktiga brudnäbbs kläder men inte priset. Dessa klänningarna kan de ha fler gånger.

Vi ska inte ha några brudnäbbar så jag har tyvärr inga tips.

Svar på tråden Bröllop 080809