• zeddy

Snabb hjälp tack!! Betala via Paypal - Ni som beställt från Kanacca!!

Hej!

Jag ska beställa och betala klänningar nu och är lite osäker på hur det går till. Jag beställer från Kanaccas bridal, mailade dom och frågade om man kan maila in beställningen och det gick bra. Så det tänkte jag göra eftersom jag ändå måste skicka över våra mått..

Men frågan är då hur jag betalar? Hon skrev så här i mailet:
    please go to paypal to send the money to kanacca_retail@kanacca.net

Gör man bara så att jag loggar in på paypal, klickar på betala och skriver in det ovan samt summan?
    Känns så läskigt det här, första gången jag gjort det!

Snälla hjälp mig snabbt!

• Svar på tråden Snabb hjälp tack!! Betala via Paypal - Ni som beställt från Kanacca!!
  • zeddy

ingen som har koll på detta??

• stinaomagnus

har bara betalat via paypal när jag köpt ngt på tradera.... då fick jag först skaffa konto i paypal,sen fick jag fixa över pengarna till paypal som håller i pengarna till jag fått varan och godkänt den.... tror det var nåt sånt,var ett tag sen jag gjorde det. men på nåt sätt var det ju kopplat till den som skulle ha pengarna.... gå in på paypal och läs

• zeddy

Tack, jag orkade inte vänta längre så jag har redan skickat.. Jag hade ett konto redan och nu har jag skickat pengarna. Hoppas att jag gjorde rätt

• brud 090801

Får man kanske se vad det blev för något? *Nyfiken*

Svar på tråden Snabb hjälp tack!! Betala via Paypal - Ni som beställt från Kanacca!!