Vilka skor hade ni valt av dessa?
Hej, snart är det dags för att gifta sig :) *längtar* men jag har så svårt för att välja skor. Vilka hade ni valt av de jag har i mitt galleri?
Hej, snart är det dags för att gifta sig :) *längtar* men jag har så svårt för att välja skor. Vilka hade ni valt av de jag har i mitt galleri?
Jag hade valt de utan rosett... Tycker om när det är enkelt! Har själv köpt enkla vita pumps, med en träfärgad klack som enda detalj...
De första, med rosett, helt klart! Älskar skor med rosett bak, det är så fint!
Jag hade tagit de med rosetter. Om det bara var utseendet det gällde, annars kommer jag personligen köra stenhårt på bekvämlighet och låga klackar :D
Men båda paren var fina, men de med rosetterna supersöta tycker jag! =)
Rosetten. Men fyyy för att gå i såna klackar en hel dag och kväll!!!
Dom med rosetterna var fina, men jag hade valt dom utan
Det är så svårt det här, undrar lite om den "vita" färgen på dem också. Jag har inte möjlighet att se dem *irl* så att säga måste beställa från nätet. Ser ni någon skillnad på dem färgmässigt? Jag ska endast ha skorna ett kort tag ska inte gå med dem en hel dag. Men lite bekväma skulle ju ändå inte skada om de är, är det skönare med skinnsula inuti?
De snyggaste var de med rosett, men jag hade inte valt nån av dem. Du ska ju gå nästan ett dygn i dem ;)
är en mjukis för rosetter....finns en del sånt i mina kreationer, så det får bli skorna med rosetter *ler*
Jag hade valt de med rosett, bara för att jag tycker att det är finare med en lite rundare tå än spetsigt.
Den med rosetten för en mer festkänsla
Vart hittade du dom föressten ;)
Rosetterna absolut, ursnygga
Men ...om ni ska ha en vigsel där ni knäböjer framme vid altaret så skulle jag rekommendera helt andra skor. Några som sitter fast ordentligt på fötterna. Kan fortfarande vara pumps menmed en rem över foten kanske...annars lossnar de och det kan blir hur tokigt som helst när du ska resa dig upp igen
Jaha, men dåså, helt klart de med rosett :)
De med rosett, helt klart! Superfina!
Tack för era åsikter :) jag har nu beställt de med rosett tyckte själv mest om dem faktiskt. För er som undrar var ni kan hitta dem, de finns härinne www.have2have.se
skorna med rosett SÅKLART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hur gick det att beställa därifrån?
Ettan, de såg skönast ut, och skorna syns sällan under alla kjollager
Alla tre skorna var jättefina. Jag hade nog valt den tredje för att den har så fina proportioner, med en så hög och smal klack att man får den där riktiga finsko-känslan. Det måste vara värt var enda eventuell öm tå att gå i dem!