• MagicalBride

Vilka skor hade ni valt av dessa?

Hej, snart är det dags för att gifta sig :) *längtar* men jag har så svårt för att välja skor. Vilka hade ni valt av de jag har i mitt galleri?

• Svar på tråden Vilka skor hade ni valt av dessa?
  • Vill nu

Jag hade valt de utan rosett... Tycker om när det är enkelt! Har själv köpt enkla vita pumps, med en träfärgad klack som enda detalj...

• J D

De första, med rosett, helt klart! Älskar skor med rosett bak, det är så fint!

• Emmet99

Jag hade tagit de med rosetter. Om det bara var utseendet det gällde, annars kommer jag personligen köra stenhårt på bekvämlighet och låga klackar :D

Men båda paren var fina, men de med rosetterna supersöta tycker jag! =)

• MulleNuh

Rosetten. Men fyyy för att gå i såna klackar en hel dag och kväll!!!

• Ängsull

Dom med rosetterna var fina, men jag hade valt dom utan

• MagicalBride

Det är så svårt det här, undrar lite om den "vita" färgen på dem också. Jag har inte möjlighet att se dem *irl* så att säga måste beställa från nätet. Ser ni någon skillnad på dem färgmässigt? Jag ska endast ha skorna ett kort tag ska inte gå med dem en hel dag. Men lite bekväma skulle ju ändå inte skada om de är, är det skönare med skinnsula inuti?

• FrökenSöt

De snyggaste var de med rosett, men jag hade inte valt nån av dem. Du ska ju gå nästan ett dygn i dem ;)

• MagicalBride
    FrökenSöt skrev 2009-01-12 12:42:31 följande:
    De snyggaste var de med rosett, men jag hade inte valt nån av dem. Du ska ju gå nästan ett dygn i dem ;)
    Nej jag ska inte gå så länge med dem, vi kommer att gifta oss i kyrkan men helt själva :) det tar inte lång tid, ska inte gå runt mer sen med dem.
  • Fru Rothman

är en mjukis för rosetter....finns en del sånt i mina kreationer, så det får bli skorna med rosetter *ler*

• frkhumla

Jag hade valt de med rosett, bara för att jag tycker att det är finare med en lite rundare tå än spetsigt.

• Humlan66

Den med rosetten för en mer festkänsla
    Vart hittade du dom föressten ;)

• Luucie

Rosetterna absolut, ursnygga

Men ...om ni ska ha en vigsel där ni knäböjer framme vid altaret så skulle jag rekommendera helt andra skor. Några som sitter fast ordentligt på fötterna. Kan fortfarande vara pumps menmed en rem över foten kanske...annars lossnar de och det kan blir hur tokigt som helst när du ska resa dig upp igen

• FrökenSöt

Jaha, men dåså, helt klart de med rosett :)

• MagicalBride

Tack för era åsikter :) jag har nu beställt de med rosett tyckte själv mest om dem faktiskt. För er som undrar var ni kan hitta dem, de finns härinne www.have2have.se

• fidar

skorna med rosett SÅKLART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• fidar

hur gick det att beställa därifrån?

• MagicalBride
    fidar skrev 2009-01-12 14:23:38 följande:
    hur gick det att beställa därifrån?
    Hur menar du då? Tänkte du på betalsätt, leveranssätt?
  • Myrmor

Ettan, de såg skönast ut, och skorna syns sällan under alla kjollager

• Sarbacane

Alla tre skorna var jättefina. Jag hade nog valt den tredje för att den har så fina proportioner, med en så hög och smal klack att man får den där riktiga finsko-känslan. Det måste vara värt var enda eventuell öm tå att gå i dem!

Svar på tråden Vilka skor hade ni valt av dessa?