• MDoJB

Näbbklänning

Någon som har sett en fin näbbklänning?
    Jag letar och letar, men det är svårt att hitta den rätta.

• Svar på tråden Näbbklänning
  • fru AM

HAr du varit inne på www.littlefairies.se ? De har en fysisk butik också i Stockholm (Hägersten). Köpte sonens kostym till bröllopet där.

• Mixit

Vi hittade efter mycket letande klänningar i Lund på Pink & Purple, det finns bilder i mitt galleri på klänningarna, när vi väl hittat och köpt kommer kloka jag på att vi har 2 superfina häradsdräkter som barnen kunde haft... nåja...

• Livaa

Jag köpte en underbar gammelrosa näbbklänning på Bon A Parte åt min dotter: www.bonaparte.se. Beror på vilken stil man e ute efter?

• MDoJB

Tack för alla svar!
    Jag funderar på Finklänning Ruth på www.littlefairies.se
    Den gammelrosa klänningen på Bon A Parte var jättefin, men passar tyvärr inte till vårt färgtema (ivory och orange).

• gotlandsulrika

Vi är också inne på den klänningen. Jag undrar om någon beställd därifrån? Har det fungerat att skicka tillbaka varorna om de inte passar? Läste deras retur-avtal och det lät lite luddigt tyckte jag.

MDoJB skrev 2009-01-15 10:41:30 följande:
    Tack för alla svar!Jag funderar på Finklänning Ruth på www.littlefairies.seDen gammelrosa klänningen på Bon A Parte var jättefin, men passar tyvärr inte till vårt färgtema (ivory och orange).
  • Ringmar Robért

jag beställde en klänning därifrån och det gick snabbt och den va helt underbar...ingen erfarenhet har jag av att lämna tillbaka...

gotlandsulrika skrev 2009-01-15 11:11:01 följande:
    Vi är också inne på den klänningen. Jag undrar om någon beställd därifrån? Har det fungerat att skicka tillbaka varorna om de inte passar? Läste deras retur-avtal och det lät lite luddigt tyckte jag.
  • målerskan

Den som vill ha en enklare klänning så finns det en underbar på Ellos, vit eller rosa. För 299 kr.... Vi ska köpa en vit och byta bandet till ett grönt

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&ProductId=217971&ArticleId=404177&VariantId=2194479&WishlistId=4163497&FromWishlist=1

• MDoJB

Wow! Billigt och fint - en perfekt kombination.

målerskan skrev 2009-01-22 17:16:40 följande:
    Den som vill ha en enklare klänning så finns det en underbar på Ellos, vit eller rosa. För 299 kr.... Vi ska köpa en vit och byta bandet till ett gröntwww.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx
Svar på tråden Näbbklänning