Vad ska ni har för skor/Var har ni köpt dem?
Beställt från nätet eller har ni köpt i butik?
Beställt från nätet eller har ni köpt i butik?
Japp, köpte ett par jag tyckte var överkomliga i pris och såg "vanliga" ut. De kommer ju inte att synas så jag lade inte ner någon stor möda på dem. Fick hem dem i fredags. 465 kr och är köpta på dansshopen.nu. De passar och är sköna och sitter bra på foten.
Lägger ut en bild i galleriet...
ja själv så hittade jag mina av en slump i en affär där dem reades ut för 39kr.
perfekta till vårat tema.
Jag kommer ha svarta skor med avhuggen tå, ööppen baki hälen med bara ett "resårband". Blir nog från gabor, de kommer kosta ca700 men jag komme rkunna använda dem även efter bröllopet, ,min mam ahar likadana o de är sköna att gå i, har lånat dem förr
Jag hittade mina på Ellos av alla ställen. Men jag har precis beställt dem och inte provat dem än, så jag reserverar mig om de inte passar.
Jag hade tur. Hittade en butik som hade utförjäljning på det mesta. Fick ett par jätte fina skor för 250kr. Men ska dock ha ett par till så att man kan byta under dagen.. Man lär sig av sina misstag : )
Mina skor är ett par cerisa platta skor med pepp-toe från Betsey Johnson, köpta på eBay. Finns att beskåda i mitt galleri. Ca 550 kr inkl frakt!
Jag ska ha sandletter (heter det så) med öppen tå.
Funderar på att ha med ett par typ jympasko modell mindre till kvällen. Ska ha en lång klänning med släp så det lär ju inte synas...
jag är lite ny här och inte så haj på forum. Hur kommer jag till någon annans galleri? : )
Klicka på personens namn så kommer du till dennas sida, klicka sedan på galleriikonen. Lycka till och välkommen hit
Hemlig 2009, funderar också på att köpa de skorna du köpt. Hur var storleken? Beställde du den storlek du vanligtvis brukar ha? Hur är de i klacken, vill inte ha så höga skor.
mina "ute skor" finns i galleriet, de jag ska ha inne sen är vita ballerina skor jag köpte på rean för 199 ska dekorera dem med varsin stor rosett i samma tyg som klänningen!
Ja, jag beställde mina vanliga storlek och jag tyckte att de stämde bra. Klacken, hur ska jag beskriva den... Jag hade inte valt att ha så hög klack till jobbet men till fest tycker jag det är helt okej.
Man får ju skicka tillbaka dem så det avgjorde att jag vågade beställa.
Blivande äkta fru L skrev 2009-01-15 22:50:38 följande:
köpte mina i New York förra året, innan jag ens visste att jag skulle gifta mig.
Har tidigare haft dom på fest så jag klarar av att gå i dom och får inga skavsår.
Dom är i silver med massa pärlor samt att det inte är så hög klack,
Tror jag gav 300 :- för dom.
Jag hade tur och hittade mina skor på Wedins utförsäljning. Halva rea priset, så jag betalade endast 50 kr
Härligt med rea!
Skor känns svårt. Jag älskar högklackat och nästan alla skor jag tycker är fina har just hög klack - men eftersom vi ska gifta oss på en brygga och sen ha festen på en grästomt är det inte så lämpligt... Hoppas det dyker upp något fint i affärerna nu till våren.
Ett tips är att kolla i vänstermenyn, klicka bröllopsämnen och sen skor så får du upp massor av skotrådar som innehåller tips på olika ställen att kolla efter skor.
Dansshopen, Brandos och pernillas brudbutik är väl de vanligast förekommande i de trådar jag läst
Jag har två par skor, det ena paret finns det bild på i bildgalleriet och det andra paret har inte kommit ännu. Det andra paret är ett par ballerinaskor i samma stil som det första paret fast de är helvita (första paret är mörkblåa). Båda är köpta på eBay.com från samma skohandlare.
hm.... man kanske skulle investera i ett par vita ballerinaskor?
kanske skönt med ombyte till platta skor..
mina är köpta via duoschen.ch finns i mitt galler och kosta ca 470kr inkl frakt. Det är supersköna, man väljer klackhöjd modell och tyg själv. pernillasbrudbutik.se köper samma skor och är återförsäljare i sverige.