• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Äntligen 090822

Shit jag måste till IKEA NU... tänk om de tar slut F*n att jag inte har körkort... *muttrar*

• skille

HUmmle: de er kjempe hygglige på CHANGE. Jeg gikk fra 95 D til 85G.... Om de ikke har i riktig størrelse skaffer de det:9 så gå dit

• hummle

ÅÅÅÅÅ va gött!
    blir def ett besök dit på lördag. TACk så äntligen o skille

• Tizia

Humle: Kan rekommendera korsetten (brevid lagerhaus) oxå, dom var jättebra ! Jag hade ingen aning vad jag ville ha å kände mig extremt okunnig men dom var super hjälpsamma å hade mycket snyggt!!! Jag var dessutom jätte velig när jag skulle välja mellan två storlekar å var där å bytte 2 ggr å d var inga problem alls =)

• Äntligen 090822

japp håller med de är också jätte bra!!! Det finns en en trappa upp precis brevid Dubliners med samma stil som change och korsetten i service

Tizia skrev 2009-02-12 13:11:26 följande:
    Humle: Kan rekommendera korsetten (brevid lagerhaus) oxå, dom var jättebra ! Jag hade ingen aning vad jag ville ha å kände mig extremt okunnig men dom var super hjälpsamma å hade mycket snyggt!!! Jag var dessutom jätte velig när jag skulle välja mellan två storlekar å var där å bytte 2 ggr å d var inga problem alls =)
  • Tx2

Tror oxå att det kan vara värt att gå till en där man känner sig trygg och kan få tips. Annars tar man alltid samma storlek som innan och som oftast är fel. Köpte mina basic underkläder i höstas.

Angelica: Ett tips, kolla med myrmor om du kan köpa/hyra hennes begagnade fat... Kul att du fick ett ok från dr angående familjeutökning.

Hummle: hur många dagar är det kvar nu?

Tizia: Oj, har inte tänkt på att det kanske är olika färger på mina skor. Men skorna syns väl inte så mycket?

• skille

Vi får gifte oss hehe det kom som ens stor bombe....haha
    Fikk svar om hindersprovningen, vi burde bare ha dratt langt vekk og giftet oss i dag knis

• SweetSun

hihi idag fick jag hem korsetten jag ska ha på SB den var fin! sen att kroppen inte ligger på samma nivå, så tror jag ska kunna fixa detta

Inbjudningarna kom iväg allihopa igår, så nu får man se när folk osar.. släktingarna fick dem förra veckan och ännu har ingen hört av sig, men det är ju långt kvar till sista datumet så..det kommer väl.

Min förkylning har ännu inte gett sig, men dock piggare idag. Hoppas på att kunna träffa er till veckan!

• Äntligen 090822

Tx2 du är smart

Skille härligt att ni inte är syskon eller så

Sweetsun, trevligt med underkläder!!
    Förkylningen får ta att ge sig nu!!

Idag har jag nu precis fått hem alla mina papper till inbjudningarna... så nu kan vi börja producera härligt...

• Tizia

Tx2: Nä dom kanske inte syns så mycket...vill egentligen behålla skorna eftersom jag tyckte dom va snygga å ha annars, men man vill ju inte att d ska se konstigt ut med klänningen.. Kanske e för petig nu =)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!