Inlägg från: Joplin09 |Visa alla inlägg
  • Joplin09

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!

Gifter oss på Gotland 1/8. Känner att det närmar sig. Men har faktiskt som några andra kommit ganska långt.

Kyrka/Präst ok
    Sång/piano/fiol i Kyrka Ok
    Festlokal ok
    Mat ok
    Övernattning ok
    Save the date kort ok
    Transport ok
    Fotograf ok

• Joplin09

Save the date kort skickade vi ut eftersom det är mitt i semestern samt att de flesta måste boka båt och boende på ön själva. Gjorde dessa själv. Älskar panduro

• Joplin09

Är med

AnRo09 - 8 augusti
    Julis31 - 8 augusti
    J D - 8 augusti
    Milosmamma - 29 augusti
    Saggezza - 1 augusti
    agiiwi - 8 augusti
    Mrs baom - 1 augusti
    Joplin09- 1 augusti

• Joplin09

Kommer att ha 3 rätters har tagit mat från Smakrike på Gotland. De har en enormt bra kvalite på sommaren då vi varit där. Hoppas på samma reultat för vi har lagt mycket på maten.

• Joplin09

Hur ska Ni lösa musiken på festen? Vi vill främst ha ett live band men det känns svårt att få tag på. Kan sluta med en DJ.

• Joplin09

Vad har Ni fått för prisförslag på band och hur stort(antal) var bandet?

• Joplin09

Han måste väl mena laga mat inte stå för råvaran? Den ekonomin får jag inte ihop.

AnRo09 skrev 2009-02-20 08:22:26 följande:
    Jag är sååååå himla glad!När jag och m2b började planera maten ville båda ha 3-rätter och givetvis varm mat. Men efter mycket räknade och letande kom vi fram till ha göra maten själva och att ha kall mat. Eftersom det inte finns någon möjlighet att laga el värma maten i den lokalen som vi har hyrt.Nu till den stora glädjen. M2B har pratat med en kille som har lovat att laga maten, duka fram och plocka bort allt till ett pris av 60 kr per person. Jag trodde att han drev med mig när han sa det. Men ni läste rätt 60 kr!!!!!!Förrätt: skagentoastvarmrätt: pot.gratäng med kyckling och gorgonsola sås (el hur det stavas)Efterrätt: inte klart änVar bara tvungen att skriva av mig lite....
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!