Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!
Vi gifter oss den 8 augusti! I Länna kyrka utanför Norrtälje med fest på Furusund. Ska köpa material inbjudningskorten imorgon...
Vi gifter oss den 8 augusti! I Länna kyrka utanför Norrtälje med fest på Furusund. Ska köpa material inbjudningskorten imorgon...
Vi kommer att ha Dj. Blir för dyrt med Band, känns lite tråkigt med Dj in a box....
Vi hörde mied lite band kring Stockholm- vi gifter oss i Norrtälje. Priserna låg på 5-10.000 kr. Då var det ca 4 personer i bandet.
Saggezza - 1 augusti
Mrs baom - 1 augusti
Joplin09- 1 augusti
Ouno - 1 augusti
Lövings - 1 augusti
CamillaMarcus - 8 augusti
AnRo09 - 8 augusti
Juis31 - 8 augusti
J D - 8 augusti
agiiwi - 8 augusti
underbara060709 - 15 augusti
Mariya - 15 augusti
LB5 - 22 augusti
Anki82-22 augusti
Milosmamma - 29 augusti
Pärlan2009 - 29 augusti
Majsan12-29 augusti
090829 - 29 augusti
W2B Blom.
Om allt går som planerat lägger jag inbjudningarna på lådan första veckan i mars. Hur har du tänkt?
När2blir1: Jag gifter mig också den den 8 augusti. Klart är:
Lokal och kyrka.
Tärnor, bestman, toastmasterpar, värdpar.
Ringen blir klar imorgon.
Maten är bestämd.
Frisör och smink.
Dj.
Fotograf.
Inbjudningskorten ska göras på lördag. Skickas på måndag.
Bageriet.
Transport till och från kyrkan.
Klänning beställd.
Har jag glömt något?
Va roligt att du hittade en klänningen.
Ja, jag beställde min klänning i dec. Det var nämligen 6 månaders leveranstid. Och idag blev min ring färdig! Hur fin som helst!
Vi gifter oss i Länna kyrka, strax utanför Norrtälje. Ni? Fotografen heter Jonas. jonasfoto.nu.
I gårkväll kl 20,00 började vi med inbjudningskorten. 04,00 imorse blev vi klara. Allt tar så mycket längre tid än vad man tror...
Jag såg det!!! Jag blir alldeles sjuk av att se sånt här. Innan tyckte jag att 4 1/2 månad kvar till dagen D inte var så mycket. Men nu känns det som en evighet....
Idag var min syster här som jobbar som florist. Hon ska givetvis göra alla buketter, corsager, bordsdekorationer m.m. Hon är så himla duktig! Det känns så bra när sånna stora detaljer blir som man tänkt sig och lite till!!!